آریا بانو
پایان کار تشریح جسد آزاده نامداری؛ هیچ نشانه‌ای از بارداری مشاهده نشد
يکشنبه 8 فروردين 1400 - 11:31:42
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگارن حوان :
 جسد آزاده نامداری به سالن تشریح کهریزک رفت. در حال حاضر تشریح تمام شده است و ما کالبد گشایی را به اتمام رسانده ایم و نمونه های لازم را برداشته و به آزمایشگاه ارسال کرده ایم و از امروز کار آزمایشگاه شروع می‌شود. 
بنده باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنم بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی که توسط کارشناسان پزشکی قانونی انجام شد هیچ آثاری از بارداربودن به دست نیامد.
 رحم و ضمائم رحم ایشان در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی بوده است. 
هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد.
وی در پاسخ به سوال دیگری که از خانه خانم نامداری مقداری قرص کشف شده و آیا آن قرص‌ها نشانی بر خودکشی او بوده است گفت: این موارد باید پس از بررسی آزمایش ها مشخص شود. 
 زمان اعلام نتایج کاربرد شکافی آزاده نامداری خارج از نوبت قرار گرفته و سعی می‌کنیم به صورت سریع تر کار خود را انجام دهیم و نتایج را در اختیار مرجع قضایی قرار دهیم 
اعلام نتیجه بستگی به نوع آزمایش ها دارد نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن در نظر گرفت.
در بدو و معاینه و کالبدگشایی هیچ گونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سوالات برسیم و از همین راستا اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضایی اعلام کنیم آیا در نمونه ها دارو و مواد مخدر کشف شده است یا خیر در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/552885/پایان-کار-تشریح-جسد-آزاده-نامداری؛-هیچ-نشانه‌ای-از-بارداری-مشاهده-نشد
بستن   چاپ