آریا بانو
قاتل قسی القلبی که با قلب مقتول و سیب زمینی، غذا پخت!
شنبه 7 فروردين 1400 - 17:20:22
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / فردی 42 ساله به نام لارنس پل اندرسون به قتل وحشتناک زن همسایه و پختن قلب او با سیب زمینی و سرو کردن این غذا برای خانواده‌اش متهم شد، در حالی که این تنها اتهامی نیست که بر او وارد شده است.
بر اساس گزارشات، این زندانی سابقه دار نزد پلیس اعتراف کرد زن همسایه که مادری 41 ساله و صاحب دو فرزند بود را کشته و قلب او را برای پختن و خوردن در 9 فوریه از بدنش خارج کرده است. به گفته خودش، او قلب را با سیب زمینی پخت تا به خانواده‌اش غذا دهد و شیاطین را آزاد کند.

آریا بانو

اندرسون برای اولین بار در سال 2006 به جرم حمله به نامزدش، نشانه گرفتن اسلحه به سمت او و مصرف کوکائین به چهار سال زندان محکوم شد اما در کمتر از دو سال آزاد شد. پس از آن، او مجددا در سال 2012 به دلیل جرائم مرتبط با حفاری به زندان بازگشت و بعد از مدت 5 سال از زندان خارج شد. اندرسون در سال 2017 به 20 سال حبس محکوم شد اما در کمال ناباوری بعد از 3 سال از زندان آزاد شد و پس از آن او به همراه عمه و عمویش زندگی می‌کرد.

آریا بانو

او اما به خانواده خودش هم رحم نکرد و اکنون متهم به قتل عموی 67 ساله خود و نوه 4 ساله او با ضربات چاقو شده است.افسران پلیس که به محل حادثه رسیده بودند لئون پای یعنی عمویش را مرده یافتند در حالی که اندکی پس از آن در آمبولانس دختر 4 ساله هم جان خود را از دست داد.

آریا بانو

آریا بانو

گزارش شده است که عمه او، دلسی پای نیز به شدت مورد ضرب و شتم با سلاح سرد قرار گرفته و از ناحیه هر دو چشم آسیب دیده است. مأموران پلیس هم اکنون در حال جمع آوری شواهد از خانه خانواده هستند تا سرانجام این پرونده خشونت بار به مشخص شود. 
جیسون هیکس، بخشدار منطقه گرادی گفت: به این پرونده باید پیش از آنکه دیر شود رسیدگی شود چرا که ممکن است افراد بیشتری در این میان کشته شوند. او همچنین افزود: احتمالا گزینه اعدام برای او روی میز است.

http://www.banounews.ir/fa/News/552561/قاتل-قسی-القلبی-که-با-قلب-مقتول-و-سیب-زمینی،-غذا-پخت!
بستن   چاپ