آریا بانو
سفر شهرام عبدلی با همسرش و پسرانش در کیش
شنبه 7 فروردين 1400 - 13:08:39
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - در این تصاویر شهرام عبدلی با همسرش را در کیش مشاهده می کنید

شهرام عبدلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. این بازیگر جوان ازدواج کرده و دو پسر دارد. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از شهرام عبدلی با همسرش و پسرانش را برای شما قرار دهیم که به کیش سفر کرده اند
سفر شهرام عبدلی با همسرش
تصاویری که شهرام عبدلی از سفرش به کیش منتشر کرد

آریا بانو

بازیگر معروف و پسرانش

آریا بانو

عکس شهرام عبدلی با همسرش
بد نیست درباره شهرام عبدلی بیشتر بدانید
کارش با تلویزیون از “همسفر” قاسم جعفری شروع شد و یک‌سال بعد از پخش به “خط قرمز” همین کارگردان رسید و در اواخر دهه 1370 به سریالی پربیننده در تلویزیون تبدیل شد. بعد از “شب آفتابی” و “از نفس افتاده” به سریال “مختارنامه” داود میرباقری رسید. در “کمکم کن”، “آدمخوار” و “خون‌بها” ایفای نقش کرد.

آریا بانو

بازیگر معروف
مجتبی یاسینی به او پیشنهاد نقش زندانبان در “طفلان مسلم” را داد و در کنار جهانگیر الماسی سریال خوبی از آب درآمد که هنوز هم تلویزیون در ایام محرم و صفر و مناسبت‌های دیگر روی آنتن می‌برد. در “آخرین دعوت” حسین سهیلی‌زاده کنار حامد بهداد نقش مؤثری داشت و در “رستگاران” سیروس مقدم به یکی از نقش‌های منفی تلویزیون تبدیل شد.

آریا بانو

عکس شهرام عبدلی با همسرش
شهرام عبدلی در ادامه راهش به سریال‌های تاریخی تلویزیون همچون “تبریز در مه”،
“سال‌های مشروطه” و “معمای شاه” پیوست. در سریال “پرستاران” علی‌رضا
افخمی حاضر شد و در “سرّ دلبران” محمدحسین لطیفی نقشی برعهده گرفت
و این روزها هم او را در سریال “حکایت‌های کمال” شبکه 2 دیدیم.

آریا بانو

بازیگر خط قرمز
شهرام عبدلی در گفتگویی با انتقاد از کسانی که با 40 برداشت هم نه دیالوگ می‌توانند بگویند و نه از اصولِ بازیگری چیزی می‌دانند، گفت: آدم‌هایی الان وارد کار ما شده‌اند که با 40 برداشت هم جلوی دوربین می‌روند و بازی می‌کنند؛ بعضاً زبانشان می‌گیرد و تپق می‌زنند؛ دیالوگ که نمی‌توانند حفظ کنند و آکسان‌گذاری ساده‌ای را هم نمی‌دانند. دنبال فرق ویرگول و نقطه‌چینند و بر این باورند اینها یک‌سری خطوطند که در تایپ اشتباه شده‌اند!
اینستاگرام و تسنیم

http://www.banounews.ir/fa/News/552391/سفر-شهرام-عبدلی-با-همسرش-و-پسرانش-در-کیش
بستن   چاپ