آریا بانو
باز شدن پای رنگ صورتی به تشییع جنازه یک دختر
جمعه 6 فروردين 1400 - 18:52:35
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / صد‌ها نفر از دوستان ونزدیکان خانواده‌ای در انگلیس برای دیدن و آخرین خداحافظی با دختر 19 ساله‌ای به نام لوسی در تشییع جنازه او در کلیسای سنت ماری در شهر دورهم حضور یافتند. جایی که خانواده لوسی رنگ صورتی که مورد علاقه دخترشان بود را برای پوشاندن تابوت استفاده کرده بودند.
روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد که جنازه لوسی در 3 فوریه، سه روز پس از ناپدید شدن در نزدیکی شهر «کانست» زادگاهش و در جنگل پیدا شد.
حدود 200 عزادار همراه با صد‌ها نفر دیگر که مراسم تشییع جنازه را به صورت آنلاین تماشا می‌کردند، برای رعایت پروتکل‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کلیسای سنت ماری حضور داشتند و با دیدن رنگ صورتی بر روی تابوت و کالسکه حامل جنازه لوسی به جای مشکی متعجب شدند.
تصاویری از این تشییع جنازه صورتی در فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه علاقمندان به رنگ صورتی قرار گرفت، در این تصاویر چندین عزادار نشان داده شده است که به درخواست خانواده دختر انگلیسی، رنگ صورتی که رنگ مورد علاقه لوسی بود را پوشیده و با یک تابوت صورتی روشن که با اسب و کالسکه به کلیسا منتقل شده بود، به کلیسا آمده‌اند.
محدودیت‌های ویروس کرونا به این معنی بود که فقط خانواده و دوستان نزدیک می‌توانستند در این مراسم شرکت کنند تا آن‌ها آخرین احترام خود را ادا کنند و بیش از 700 نفر در حال تماشای پخش مستقیم بودند، زیرا این مراسم به طور مستقیم از فیس بوک پخش شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/552092/باز-شدن-پای-رنگ-صورتی-به-تشییع-جنازه-یک-دختر
بستن   چاپ