آریا بانو
قوانینی که شما را یک خانواده باکلاس می‌کند!
سه شنبه 3 فروردين 1400 - 15:47:02
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که بسیاری از خانواده‌ها به آن توجه دارند این است که اعضای خانواده با آرامش و احترام با یکدیگر تعامل داشته باشند.
 اگر شما هم میخواهید فرزندانتان در خانواده به اصول اخلاقی پایبند باشند و خانواده خود را به گونه عالی به اطرافیان خود معرفی کنید پس به این 5 توصیه توجه کنید:
این 5 قانون را به کودکتان بگویید:
1- با همه اعضا خانواده با احترام صحبت می‌کنید، چه بزرگ چه کوچک. احترام در به همدگیر میان اعضای خانواده باید حتما به کودکان نیز یاد داده شود.
2- به فرزندان خود یاد دهید که وقتی وارد اتاق یکدیگر میشوید اول در بزنند و اجازه بگیرند تا حریم شخصی اعضا خانواده برای آنان به خوبی معنی شود.
3- به کودکان خود یاد دهید که شوخی با اعضای خانواده قاعده و قوانینی دارد. هر شوخی به قصد خندیدن در خانه در نوع خود چیز جالبی نیست. مانند نیشگون گرفتن، هل دادن و ضربه زدن به یکدیگر
4- سعی کنید در خانه با تن صدای بالا صحبت نکنید. با احترام و به آرامی با یکدیگر صحبت کنید. این ویژگی زمانی خود را نشان میدهد که در خانواده بر سر موضوعی دچار اختلاف میشوید و اینجاست که خانواده میتوانند به آرامی بر سر آن به گفتگو بپردازند.
5- استفاده از 3 جمله در خانه همیشه ضروری است: لطفا، سپاس یا ممنون و معذت خواهی. این سه جمله به راحتی میتواند احترام اعضای خانواده نسبت به یکدیگر را در سطح بالایی حفظ کند و همچنین به کودکان اجازه رشد در تعاملات اخلاقی در طول روز را میدهد. چون اگر زمانی فرزند شما به اجتماع هم وارد شود بسیار به او کمک میکند تا تعاملات سالمی برای خود بسازد.

http://www.banounews.ir/fa/News/550455/قوانینی-که-شما-را-یک-خانواده-باکلاس-می‌کند!
بستن   چاپ