آریا بانو
«بوی عیدی» به سبک «شهرام چهارمضراب»
شنبه 30 اسفند 1399 - 15:41:02
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

مهر / مجموعه « شوخی شوخی » یک تاکشوی عروسکی است که مدتی است روی آنتن شبکه سه رفته است و در ایام نوروز 1400 نیز هر شب با محور محیط زیست و مسائل اجتماعی پخش می‌شود.
« شوخی شوخی » به تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی و کارگردانی محمد لقمانیان ساخته می‌شود و عبدالله روا مجری آن است.
شهرام چهارمضراب یکی از کاراکترهای این مجموعه است که شغل خوانندگی دارد و در آستانه نوروز این کاراکتر عروسکی که سرپرست «شوخی بند» هم هست تبریک نوروزی متفاوتی را برای خوانندگان و علاقمندان آواز خوانی کرده است.
محمد معتضدی صداپیشه «شهرام چهارمضراب» است که درباره این عروسک و ویژگی‌هایش به خبرنگار مهر بیان کرد: شهرام چهار مضراب برای خود من یک ویژگی جذاب دارد و شغل خوانندگی‌اش است، آخرین عروسکی که شغلش خوانندگی بود گربه آوازه خوان با صداپیشگی زنده یاد منوچهر نوذری بود که یک بند و گروه موسیقی دوره گرد داشت.

آریا بانو

شهرام چهارمضراب در کنار تهیه‌کننده و کارگردان «شوخی‌شوخی»
وی اضافه کرد: شهرام چهار مضراب هم یک خواننده حرفه‌ای و سرپرست «شوخی بند» است خیلی هم این کاراکتر برای خودم جذاب است و فکر می‌کنم در پردازش این کاراکتر خوب عمل کرده‌ایم.
معتضدی که بیشتر با استندآپ کمدی‌هایش شناخته می‌شود درباره شخصیت چهار مضراب توضیح داد: او یک شخصیت داش مشتی دارد، شبیه تهرانی‌های قدیم عامیانه حرف می‌زند و ترانه‌های فولکلور تهران را آوازخوانی می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/548842/«بوی-عیدی»-به-سبک-«شهرام-چهارمضراب»
بستن   چاپ