آریا بانو
صالحی امیری: در مورد جودو نباید شتاب‌زده عمل کرد
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 18:33:25
آریا بانو - ایسنا / رییس کمیته ملی المپیک گفت: در مورد جودو نباید شتاب زده و احساسی عمل کرد اما خواست جامعه جودو برداشتن تعلیق کامل است.
رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر قایقرانی بیان کرد: در ایام مبعث هستیم و این روز خجسته را به ملت ایران تبریک می‌گوییم. امیدواریم این بلای کرونا رفع شود. در دو سال گذشته چند اتفاق مهم در قایقرانی افتاد اول این که سهرابیان از جنس قهرمانان است و مجموعه قایقرانی نسبت به او اقبال خوبی دارد. دوم این که او با برنامه است و از کارهای احساسی پرهیز می‌کند. در قایقرانی مدیریت خوبی وجود دارد در آینده در آسیا و جهان و در میان مدت در المپیک می درخشد.
او ادامه داد: این فدراسیون در بحث تجهیزات و امکانات پر هزینه است. از ظرفیت ملی استفاده شده است. کمیته ملی المپیک و وزارت نیز به این فدراسیون کمک کرده است. سهرابیان از ظرفیت باشگاه‌ها، ارگان‌ها و دانشگاه‌ها استفاده کرده است. باید روی این رشته چون پر مدال است سرمایه گذاری کرد. دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، شمشیربازی جایگاه ما را در جهان تغییر می‌دهند. باید استراتژی ویژه برای این رشته‌ها داشته باشیم.
صالحی امیری در مورد نتیجه دادگاه جودو نیز گفت: در مورد جودو نباید شتاب‌زده و احساسی عمل کرد. ما باید منتظر اقدامات بعدی فدراسیون جهانی باشیم. البته مجوز حضور در رویداد آسیایی گام بزرگ به سمت جلو است. جامعه جودو انتظار دارد هر چه سریع‌تر تعلیق کامل از ایران برداشته شود و شرایط حضور در مجماع جهانی و آسیایی فراهم شود. امیدواریم در نهایت تصمیم عاقلانه گرفته شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/539696/صالحی-امیری--در-مورد-جودو-نباید-شتاب‌زده-عمل-کرد
بستن   چاپ