آریا بانو
درگیری حساس گل‌محمدی و مجیدی
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 03:56:37
آریا بانو - خبر ورزشی/ استقلال برد و پرسپولیس مساوی کرد تا فاصله دو تیم مطرح فوتبال کشور در صدر جدول به چهار امتیاز برسد.
تیم یحیی گل محمدی در آبادان چندان سرحال به نظر نمی رسید. یحیی می‌گوید 9 ماه است که بازیکنانم هیچ استراحتی نداشتند و فشردگی مسابقات حسابی ما را خسته کرده است. او می‌خواست به ترابی در بازی با صنعت نفت میدان بدهد و کم کم از شهریار مغانلو هم استفاده کند که شکایت های داخلی پرسپولیس مانع از این کار شد.
او البته خوب می داند که از 26 فروردین لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود و پرسپولیس باید سه روز در میان در آسیا بازی کند. در واقع یک فشردگی مضاعف در انتظار پرسپولیسی است که سری قبل هم تا فینال آسیا رفت و به همین دلیل خسته تر از سایر مدعیان است.
از طرفی سپاهان به عنوان یکی از سه ضلع اصلی مدعیان قهرمانی لیگ بیستم امسال در آسیا حضور ندارد و این بهترین فرصت برای شاگردان محرم نویدکیا است تا از خستگی پرسپولیس و استقلال و فشردگی مسابقات آنها در آسیا استفاده کنند.
شاگردان فرهاد مجیدی هم با غلبه بر فولادخوزستان نشان دادند که امسال جام می خواهند. استقلال البته مثل پرسپولیس بازی چندان خوبی ارائه نداد اما در این مدل بازی ها فقط سه امتیاز مهم است که استقلال با شوک فرهاد مجیدی به آن دست یافت.
حالا یحیی گل محمدی خوب می‌داند که تیم مجیدی باانگیزه تر از تیم فکری است و هرگز نباید این تیم را دست‌کم گرفت. آنچه مسلم است دربی برگشت به مراتب جذاب تر و حساس تر از دربی رفت خواهد بود. در بازی رفت پرسپولیس تیم برتر میدان بود اما استقلال به خاطر نبوغ قایدی بازی را مساوی کرد تا تیم فکری در آن مقطع وارد بحران نشود.
دربی برگشت اما یک فینال تمام عیار و 9 امتیازی است تیمی که دربی را ببرد سه گام بلند به سوی فتح جام برمی دارد و تیم بازنده مسلماً در بحران عمیقی فرو خواهد رفت به همین خاطر ذهن فرهاد و یحیی از همین حالا درگیر دربی برگشت لیگ بیستم است.
همان طور که می دانید آخرین تقابل مستقیم یحیی و فرهاد به ضربات پنالتی کشید که آن دیدار را استقلال در نهایت برد و به فینال جام حذفی رفت اما دربی برگشت لیگ امسال مسلماً جذاب تر و حساس تر خواهد بود.
البته هر دو مربی سعی می‌کنند بازی به بازی جلو بروند و حتی برای جام حذفی هم برنامه‌ریزی کرده‌اند اما کیست که نداند ذهن مجیدی و گل‌محمدی از همین امروز درگیر حساس ترین دربی سال های اخیر فوتبال ایران است.

http://www.banounews.ir/fa/News/539077/درگیری-حساس-گل‌محمدی-و-مجیدی
بستن   چاپ