آریا بانو
کاپیتان سابق سپاهان سبزپوش شد
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 01:33:28
آریا بانو - ورزش 3 / کاپیتان سابق سپاهان پس از توافق با مدیران چوکا، نیم فصل دوم فصل فصل جاری را در جمع سبزپوشان تالشی توپ خواهد زد.
حسین پاپی یکی از قدیمی ترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می رود که از اوایل دهه هشتاد در جمع طلایی پوشان اصفهانی توپ زد و سرانجام پس از 15 سال بازی در این تیم، در میانه های لیگ هجدهم از جمع آنها جدا شد و در گل ریحان البرز به فوتبال حرفه ای ادامه داد.

آریا بانو

این بازیکن که با فرارهای سریعش در خاطر فوتبالدوستان به یاد آورده می شود، پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه چوکای تالش داشت، برای حضور در جمع سبزپوشان به توافق رسید و در نیم فصل دوم لیگ دسته اول زیر نظر علی لطیفی فعالیت خواهد کرد.
هافبک سابق سپاهان توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست و هافبک بازیساز را دارد و می تواند با تجربه بالایی که از حضور در رقابت های مختلف نظیر فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد، مهره قابل اتکایی برای چوکا باشد. این بازیکن در طول دوران بازی به افتخارات زیادی دست پیدا کرده که می توان به 4 قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام حذفی و نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.
این دومین خرید چوکای تالش در پنجره زمستانی فصل جاری فوتبال ایران به شمار می رود. پیش تر دو مسئول نقل و انتقالات باشگاه چوکا یعنی محمود عربی و رضا شاه منصوری و در راس آنها علی عزتی، با محمد شیخ الاسلامی که یکی از جوانان آینده دار تراکتور به شمار می رفت نیز توافق کرده بودند. چوکا اگرچه در نیم فصل اول مسابقات، امتیازات زیادی را از دست داده، اما سعی دارد با خرید تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه، با قدرت نیم فصل دوم مسابقات را آغاز کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/539047/کاپیتان-سابق-سپاهان-سبزپوش-شد
بستن   چاپ