آریا بانو
گزینه جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 00:20:03
آریا بانو - طرفداری / نام روزبه وثوق‌احمدی به عنوان جدیدترین گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال مطرح شده است
یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مدعی است روزبه وثوق احمدی جدی ترین گزینه برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال است.
فردا اولین نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار می شود که امروز با کناره گیری مهدی محمد نبی، فدراسیون فوتبال دبیرکل قبلی خود را از دست داد. گفته می شود به شهاب عزیزی خادم توصیه شده بود دبیرکل قبلی را در منصب خود حفظ کند اما احتمالا رییس فدراسیون فوتبال به این دلیل که نبی به نوعی حکم رییس ستاد انتخاباتی کیومرث هاشمی را داشت، این توصیه را نپذیرفت.
 پیش از این شایعه شده بود علی خطیر گزینه دبیرکلی فدراسیون فوتبال است و قبل از انتخابات هم خطیر نقش رییس ستاد انتخاباتی شهاب عزیزی خادم را ایفا می کرد. اما حالا نام هایی چون روزبه وثوق احمدی و حمید مهرعلی برای تصدی این پست مطرح می شود. البته نام یک روزنامه نگار هم برای این پست مطرح شده بود. یکی از اعضای هیات رییسه امروز در محفلی خصوصی در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از گزینه ها برای ریاست بیشتر است، از وثوق احمدی به عنوان گزینه اصلی نام برد. البته انتخاب و معرفی این گزینه به عنوان دبیرکل به شرطی است که عزیزی خادم دبیرکل را با همفکری اعضای هیات رییسه در جریان نشست فردا که اولین نشست هیات رییسه جدید است، انتخاب کند.
وثوق احمدی در فدراسیون مهدی تاج رییس کمیته تعیین وضعیت بود. در جریان شکایت از مارک ویلموتس به دادگاه عالی ورزش هم نام روزبه وثوق احمدی به عنوان یکی از وکلای ایران در این پرونده مطرح شده بود. گفته می شد فدراسیون پس از شکست از ویلموتس در فیفا، برای پیروز شدن در دادگاه عالی ورزش از وثوق احمدی دعوت به همکاری کرده است و این کارشناس حقوقی به اتفاق تیمی از وکلای معرفی شده از سوی وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال کار روی پرونده ویلموتس هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/539027/گزینه-جدید-دبیرکلی-فدراسیون-فوتبال
بستن   چاپ