آریا بانو
برنامه بازی‌ها غیرانسانی است
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 02:18:23
آریا بانو - طرفداری / پائولو فونسکا در حساس ترین مقطع فصل، نگران مصدومیت بازیکنان خود است.
آاس رم در هفته بیست و پنجم سری آ از ساعت 15:00 یکشنبه میزبان جنوا است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.
به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:
 اکثر مربیان به تعداد زیاد بازی ها و برنامه فشرده رقابت ها اعتراض دارند و مصدومیت های متعدد را در باشگاه های بزرگی چون رئال مادرید و لیورپول نیز می بینیم. در این شرایط فقط کافی بود رقابت های ملی محدود شود. در حالت عادی نیستیم و لازم است تعداد بازی های ملی کمتر شود. فرستادن بازیکنان به این تعداد بازی واقعا رفتاری غیرانسانی است.
 لئوناردو اسپیناتزولا به استراحت نیاز دارد اما جانشینی برای او نداریم. خوشبختانه از نظر جسمانی در شرایط بسیار خوبی است. جردن ورتو را برای مدتی در اختیار نداریم؛ او در حملات تیم بسیار موثر بود. حالا پلگرینی و ویار می توانند در پست او بازی کنند. حتی اگر لازم باشد، هنریک مخیتاریان می تواند نقش ورتو را در ترکیب برعهده بگیرد.
 الشعراوی و پدرو هر دو آماده حضور در ترکیب اصلی هستند. رینولدز در لیست بازیکنان رم برای بازی فردا خواهد بود. کریس اسمالینگ شرایط خوبی دارد و می تواند از ابتدا به میدان بورد.
 بورخا مایورال جوان است و به سختی برای تیم تلاش می کند. حتی در بازی هایی که گل نمی زند، فضای زیادی در اختیار سایر بازیکنان قرار می دهد.
 جنوا با داویده بالاردینی در فرم خوبی است. آنها مثل بنونتو بازی نمی کنند چراکه به دنبال حمله کردن و پرس از جلو هستند. به نظرم تیم می داند باید چه کاری انجام بدهد. مقابل فیورنتینا نیز به شدت از جلو پرس شدیم اما موقعیت های خوبی خلق کردیم. بازی سختی مقابل جنوا در انتظار ماست.

http://www.banounews.ir/fa/News/538088/برنامه-بازی‌ها-غیرانسانی-است
بستن   چاپ