آریا بانو
مشکلی برای برگزاری بازی با پرسپولیس وجود ندارد
جمعه 15 اسفند 1399 - 01:37:08
آریا بانو - ایسنا / سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید مشکلی برای سفر یک روزه پرسپولیس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.
سید سیروس پورموسوی درباره شایعاتی مبنی بر لغو دیدار پرسپولیس و صنعت نفت به دلیل وضعیت قرمز آبادان اظهار کرد: پرسپولیس با پرواز چارتر به آبادان می‌آید و مستقیم هم به هتل می‌روند و بعد از آن به ورزشگاه می‌روند و دوباره به هتل برمی‌گردند. از این بابت مشکلی نخواهد بود چون هفته گذشته هم ذوب‌آهنی‌ها آمدند و با فولاد بازی کردند و مشکلی پیش نیامد.
او ادامه داد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای یک سفر یک روزه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد. آن‌ها در شلوغی‌ها نخواهند رفت. هر تیمی خودش باید پروتکل‌ها را رعایت کند و ما هم زمانی که تهران وضعیت قرمز بود می‌رفتیم و بازی می‌کردیم. رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده خود تیم است و در مسیر رفت‌وآمد به ورزشگاه هم ارتباطی به کسی نخواهند داشت. ان‌شاءالله مشکل خاصی برای برگزاری وجود ندارد.
سرمربی صنعت نفت آبادان در رابطه با پرداخت شدن مطالبات مکانی گفت: ان‌شاءالله پول سوشا مکانی پرداخت خواهد شد و در این رابطه مانعی وجود ندارد.
او درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: وقتی 5،6 نفر به صورت حضوری و آنلاین از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نظارت می‌کنند مطمئنا برگزاری این انتخابات شکل خوبی داشته است. عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون باید استقلال و اقتدار خودش را حفظ کند و در تصمیم گیری‌هایش مصلحت اندیشی نداشته و محتاطانه عمل نکند.
پورموسوی اضافه کرد: زمانی می‌توانیم بگوییم کدام یک از کاندیداها بهتر بوده که از لحاظ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت‌ شناخت کافی داشته باشیم اما به هر حال رییس فدراسیون انتخاب شده است و باید به این انتخاب احترام بگذاریم.

http://www.banounews.ir/fa/News/536550/مشکلی-برای-برگزاری-بازی-با-پرسپولیس-وجود-ندارد
بستن   چاپ