آریا بانو
رونمایی رونالدو از کفش‌های جدید نایکی با تیپ آبی نفتی!
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 22:41:58
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، سالیان سال است که با کمپانی نایکی همکاری می‌کند و در اصل اسپانسر کریستیانو رونالدوست و این بازیکن همواره از محصولات آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را تبلیغ می‌کند.
اخیرا کمپانی نایکی کفش های مختلفی را به کریستیانو رونالدو داده بود که این اتفاق باتوجه به تولد کریستیانو رونالدو رخ داد. اما اکنون در جدیدترین تصویری که رونالدو با کفش های نایکی و برای تبلیغ آن‌ها منتشر کرده است، او لباس ها و تیپی خاص و متفاوت دارد. این پیراهن هم که برند نایکی را روی خود دارد، به نظر می‌رسد که صرفا برای این تبلیغ بوده است و رونالدو آن را برای پوشیدن کفش های نایکی به تن کرده است.
بخش اعظمی از درآمد کریستیانو رونالدو مربوط به فعالیت های برندینگ اوست و در واقع این نوع از تبلیغات هم جزئی از آن است. اکنون رونالدو با پوشیدن لباس هایی جالب به رنگ آبی نفتی، کفش اسپورت نایکی را در معرض نمایش عموم گذاشته است و از این محصول رونمایی کرده است.
قابی هم که پشت سر رونالدو وجود دارد و در واقع برای این تبلیغ از آن استفاده شده، در نوع خود جالب به نظر می‌رسد و فرم کلاسیک دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/536493/رونمایی-رونالدو-از-کفش‌های-جدید-نایکی-با-تیپ-آبی-نفتی!
بستن   چاپ