آریا بانو
سرقت در پوشش مامور پلیس
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 20:53:39
آریا بانو - شرق / رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و مأمورنما خبر داد.
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل با روش تخریب در و دیلم‌زنی در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سارقان در یک گروه چهارنفره ابتدا خانه‌های خالی از سکنه را شناسایی کرده و سپس به وسیله یک دستگاه سمند سورن با روش تخریب در و دیلم‌زنی اقدام به سرقت لوازم باارزش از قبیل طلا، وجه نقد، عتیقه، لوازم الکترونیکی و آشپزخانه می‌کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: کارآگاهان در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی رد یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار استان را در این سرقت‌ها مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه او در کرج، در عملیاتی غافلگیرانه نام‌برده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم با مشاهده مستندات پلیس به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و به 48 فقره سرقت از منزل و اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس با همدستی سه نفر از همدستانش اقرار کرد. سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه مخفیگاه همدستان متهم نیز در مناطق مختلف شهر کرج شناسایی و نام‌بردگان در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم منزل سرقتی و اسناد جعلی کشف شد. او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را صد میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اعضای این باند حرفه‌ای در استان‌های البرز، تهران، همدان، قم و مرکزی اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان کرده‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/536439/سرقت-در-پوشش-مامور-پلیس
بستن   چاپ