آریا بانو
رییس جمهور در آیین گشایش دو ایستگاه مترو دولاب و قیام
امیدوارم لایحه درآمدهای پایدار مشکلات مالی شهرداری ها را برطرف کند
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 13:17:25
آریا بانو - شهر: رییس جمهور در آیین افتتاح دو ایستگاه مترو، ابراز امیدواری کرد که لایحه درآمدهای پایدار بتواند مشکلات مالی شهرداری ها را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار شهر، حسن روحانی رییس جمهوری در آیین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه های دولاب و میدان قیام ضمن تبریک افتتاح دو ایستگاه مترو خطاب به شهردار تهران گفت: سه نکته درباره تهران هست که از شهردار می خواهم به آنها توجه کند. اول بوی نامطبوع در جنوب تهران که همه عوامل دولت هم برای حل آن بسیج شده اند از وزیر نیرو تا رییس سازمان محیط زیست تلاش می کنند آن را حل کنند و شهرداری تهران هم در این زمینه تلاش کند و این یکی از کارهای بسیار مهمی است که دولت آمادگی دارد به حل آن کمک کند. البته می دانم کار بسیار سخت و بزرگی است اما می توانیم کاری کنیم که قدم به قدم حل شود.
او افزود: مساله دوم نامتناسب بودن ارتفاع ساختمان ها در برخی محلات تهران است که کلا شکل محله را به هم می زند و این مشکلی است برای مردم تهران دردسرهای زیادی دارد و شهرداری باید این را ساماندهی کند و مساله سوم که کارهای خوبی برای آن انجام شده، جمع آوری متکدیان است تکدی گری یکی از کارهای بسیار زشت و ضربه زننده به فرهنگ جامعه و جایگاه تهران است. کارهای بزرگی شده است اما بازهم متاسفانه تکدی گری وجود دارد .
او در پایان گفت: همان طور که شهردار عنوان کرد کرونا به خیلی از بخش ها صدمه زده از جمله به درآمد شهرداری و امیدوارم با لایحه درآمد پایدار کمک بزرگی به شهرداری ها در این زمینه شود.
خبرنگار: اکبر بیاتی

http://www.banounews.ir/fa/News/536160/امیدوارم-لایحه-درآمدهای-پایدار-مشکلات-مالی-شهرداری-ها-را-برطرف-کند
بستن   چاپ