آریا بانو
گاف بزرگ ادمین باشگاه لیگ برتری؛ لایو اشتباهی!
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 01:05:46
آریا بانو - ورزش 3 / مدیر حساب کاربری باشگاه منچستریونایتد بدون اینکه اطلاع داشته باشد، از صفحه اینستاگرام این باشگاه تصاویری را به صورت زنده پخش کرد.
بعد از ظهر چهارشنبه حساب رسمی باشگاه منچستریونایتد در اینستاگرام به صورت تصادفی برنامه زنده ای را منتشر کرد که 37 هزار نفر در حال مشاهده آن بودند اما در واقع جز صفحه سیاه، هیچ چیز دیگری مشخصی نبود.
این پخش زنده از اینستاگرام فقط 30 ثانیه به طول انجامید ولی در همان زمان بیش از 37 هزار نفر در حال مشاهده تصاویر منتشره از صفحه رسمی منچستریونایتد بودند که صفحه سیاهی را نشان می داد و تنها از صداهای اطراف مشخص می شود که فردی در حال خوردن ناهار است و این مسئله هواداران را گیج کرده بود.
پس از گذشت 30 ثانیه، سرانجام این ویدیو که برای 39.4 میلیون دنبال کننده صفحه منچستریونایتد پخش می شد، متوقف گردید ولی این مسئله نیز باعث نشد تا کلیپ عجیبی از این ویدیو در فضای مجازی منتشر نشود. جالب اینکه افراد زیادی برای ارسال پیام در مورد این حادثه به شبکه های اجتماعی مراجعه کردند.
پیتس ایوانس از مدیران محتوا و شبکه های اجتماعی در توئیتر خود نوشته است: به نظر می رسد یکی از مدیران منچستر در حال گرم کردن ناهارش در مایکروویو است و یک فنجان چای نیز درست می کند

آریا بانو

یکی دیگر از کاربران توییتر گفت: " دیدن اینکه حساب کاربری منچستریونایتد که به طور زنده در اینستاگرام برای 40 میلیون فالوور گرم شدن ناهار را نشان می دهد، یادآوری خوبی است برای اینکه بفهمیم همه ما انسان هستیم و همه اشتباه می کنیم!"
تانکردی پالمیری خبرنگار CNN و beIN Sport نیز در این خصوص نوشته است: "پخش مستقیم از حساب اینستاگرام رسمی منچستر یونایتد از آشپزخانه، در واقع از خوش شانسی بسیار زیاد مدیر شبکه های اجتماعی منچستر بود. تصور کنید که اگر این پخش زنده به طور اتفاقی از توالت شروع می شد..."
سال گذشته بود مارک جورادو به طور تصادفی و با ارسال پیامی در شبکه های اجتماعی، انتقالش از بارسلونا به منچستر یونایتد را فاش کرد. یونایتد در ماه می برای به خدمت گرفتن این مدافع راست 16 ساله اسپانیایی با بارسلونا به توافق رسید اما زمانی که او کامنتی را در اینستاگرام ارسال کرد که هنوز اطلاعیه رسمی دو باشگاه درخصوص این انتقال منتشر نشده بود.

آریا بانو

جورادو در زیر پست برونو فرناندس به نوعی تلاش برای موفقیت با منچستریونایتد را اعلام کرد. او به سادگی با ارسال یک ایموجی عضلانی که به نوعی پشت بازوی خود را نشان می دهد و پیام "ما به مبارزه ادامه می دهیم"، انتقالش را به جمع شیاطین سرخ لو داد.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/535786/گاف-بزرگ-ادمین-باشگاه-لیگ-برتری؛-لایو-اشتباهی!
بستن   چاپ