آریا بانو
چند خبر سینمایی کوتاه از چند چهره معروف
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 15:05:40
آریا بانو - خراسان / سعید آقاخانی پس از گذشت پنج ماه از آغاز ساخت «نون خ 3»، صبح دیروز تصویربرداری این مجموعه را به پایان رساند. شقایق دهقان، سیروس میمنت، علی صادقی و نسرین مرادی از بازیگران این سریال هستند.
سام درخشانی در مسابقه «شب‌های مافیا» ویژه نوروز به کارگردانی سعید ابوطالب شرکت کرده است. کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، شهرام قائدی و سپند امیرسلیمانی نیز دیگر چهره‌های حاضر در این مسابقه هستند.
برزو نیک‌نژاد نویسنده و کارگردان سریال «دودکش 2» در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ترکیب بازیگران این فصل گفته است که گروه قدیمی در آن حضور دارند و قرار است بازیگران جدیدی هم اضافه شوند.
نازنین فراهانی در سریال تاریخی «مستوران» اثر سیدجمال سیدحاتمی ایفای نقش کرده و در این مجموعه با حمیدرضا آذرنگ همبازی شده است. فصل اول «مستوران» در 26 قسمت ساخته خواهد شد.
پیمان قاسمخانی فردا مهمان برنامه «همرفیق» خواهد بود و با شهاب حسینی گفت‌وگو خواهد کرد. او این روزها سریال کمدی «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» ساخته محسن چگینی را در حال انتشار دارد.
عزت‌ا... مهرآوران در سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان نقش‌آفرینی خواهد کرد. به گزارش فارس، این مجموعه 30 قسمتی کمدی است و فیلم نامه آن را امیرعلی نبویان و علی دادرس نوشته‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/535355/چند-خبر-سینمایی-کوتاه-از-چند-چهره-معروف
بستن   چاپ