آریا بانو
گلایه مدیر عامل خوشه طلایی از داوری
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 14:17:06
آریا بانو - ورزش 3 / مدیر عامل تیم خوشه طلایی روند امتیاز گیری تیمش با وحید بیاتلو را مثبت ارزیابی می کند و معتقد است تیمش در هفته های آتی تبدیل به مدعی صعود خواهد شد. 
اما پرویزی مدیر عامل خوشه طلایی از داوری ها در لیگ یک گلایه دارد و معتقد است گاهی حتی اشتباهات کوچک داوری که سهوی بوده به ضرر تیمش تمام شده است. او در توضیح بیشتر می گوید: در بازی با پارس جنوبی توپی که اوت شده بود از سوی داور به سود حریف کرنر اعلام شد و همان کرنر تبدیل به گل حریف شد. البته در این بازی ما بهتر فوتبال کردیم و صاحب موقعیت های بیشتری شدیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. یا در بازی دیروز با خیبر خطای هندی که منجر به ضربه ایستگاهی حریف و گل شد اصلا هند نبود. در تصویر واضح است که توپ به دست نخورده و اگر هم خورده باشد بر اساس قوانین جدیدی داوری نباید هند می گرفته؛ این موضوع را چند کارشناس داوری به من گفتند.
قرار نیست اشتباه داوری حتما بزرگ باشد اینکه یک گل را نادیده بگیرد و یک آفساید را اعلام نکند که ما متضرر شویم. دراین چند بازی ما متوجه شدیم که اشتباهات کوچک داوری هم می تواند به تیم ما ضربه بزند. قطعا این اشتباهات سهوی بوده و امیدوارم در بازی های بعدی اشتباهات داوری کمتر و کمتر شود و نه تنها تیم ما بلکه هیچ تیمی از اشتباهات داوری متضرر نشود. خواهش من این است کمیته داوران بازی های لیگ یک را جدی تر بگیرد و از داوران قوی برای این بازی ها استفاده کند چرا که در این لیگ، یک اشتباه ممکن است با سرنوشت یک تیم بازی کند و مانع از صعودش به لیگ برتر شود. 
مدیر عامل خوشه طلایی در پایان پیرامون بازی های تیم در تهران گفت: در شرایط اقتصادی سخت هزینه کردن بخش خصوصی برای تیم فوتبال بهتر از من می دانید که یک هنر است و من این کار را برای ورزش ساوه دلی انجام می دهم و این قدر توانایی ندارم که شرایط استادیوم را هم خودم درست کنم و این کاری است که باید مدیران شهری و استانی انجام دهند اما متاسفانه با وجود دومین فصل حضور تیم در لیگ یک این کار انجام نشده است و ما هم چنان مجبور هستیم در تهران بازی کنیم. امیدوارم همان طور که به مراکز استان ها توجه می کنند به شهرهای چون ساوه هم توجه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/535270/گلایه-مدیر-عامل-خوشه-طلایی-از-داوری
بستن   چاپ