آریا بانو
به عنوان جانشین سیامند رحمان بار روانی زیادی را تحمل می کنم
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 14:16:27
آریا بانو - ایسنا / ورنه بردار پارالمپیکی در دسته فوق سنگین گفت: به عنوان جانشین سیامند رحمان در بازی‌های پارالمپیک توکیو بار روانی سنگینی را تحمل می کنم که امیدوارم مسئولین به این مساله توجه داشته باشند.
منصور پورمیرزایی در حاشیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور یادبود "سیامند رحمان" اظهار کرد: در این مسابقات جای سیامند رحمان واقعا خالی بود، در دسته ی فوق سنگین رقابت ما در مسابقات به گونه ای بود که او همیشه قهرمان و من نایب قهرمان می شدم، نبود او نه تنها در مسابقات بلکه در اردوها نیز احساس می شود.
وی درباره ی علت عملکرد ضعیفش در ثبت رکورد 257 کیلوگرم در قهرمانی کشور، اظهار کرد: برای حضور در این مسابقات از آمادگی زیادی برخوردار نبودم، ما در حال حاضر در فاز استقامت هستیم و از فروردین تمرینات قدرتی خود را آغاز خواهیم کرد. به احترام سیامند رحمان در قهرمانی کشور شرکت کردم.
وی اضافه کرد: به عنوان جانشین سیامند رحمان در بازیهای پارالمپیک توکیو بار روانی سنگینی بر دوش من است و مسئولان باید این مساله را بیشتر مدنظر قرار دهند.‌ انشالله که بتوانم با کسب مدال طلا در توکیو جایگزین شایسته ای برای سیامند رحمان باشم و روح او را شاد کنم.
پورمیرزایی در پایان حصور در مسابقات بین المللی گرجستان در اردیبهشت سال آینده را یکی از مهم ترین برنامه های خود عنوان کرد و افزود: این رقابت ها آخرین مرحله مسابقات انتخابی برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو است که تمام وزنه برداران پارالمپیکی باید در این تورنمنت حضور پیدا کنند تا مجوز شرکت در پارالمپیک توکیو را داشته باشند.

http://www.banounews.ir/fa/News/535263/به-عنوان-جانشین-سیامند-رحمان-بار-روانی-زیادی-را-تحمل-می-کنم
بستن   چاپ