آریا بانو
دبیر همایش خانواده و زنان در دوران کرونا خبر داد؛
ارسال 117 مقاله به همایش ملی «خانواده و زنان در دوران کرونا»
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 13:43:37
آریا بانو - رشت- دبیر همایش خانواده و زنان در دوران کرونا از ارسال 117 مقابله به این همایش خبر داد و گفت: مقالات برگزیده در ویژه نامه ای چاپ می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی یعقوبی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه مجازی نخستین همایش ملی «خانواده و زنان در دوران کرونا » در تالار حکمت دانشگاه گیلان، کرونا را یک امر صرفاً پزشکی ندانست و اظهار کرد: کرونا جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، روان شناختی و جامعه شناختی، اقتصادی و دینی هم دارد.
یعقوبی از ارسال 117 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی «خانواده و زنان در دوران کرونا » خبر داد و گفت: شاهد مشارکت دانشگاه‌های گیلان، تهران، اصفهان، تبریز، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و… در این همایش بودیم.
وی با اشاره به ابعاد میان رشته‌ای بحران کرونا، اضافه کرد: کرونا علوم اجتماعی و روان شناسی و اقتصاد و جمعیت شناسی و حقوق و امور دینی و علوم پایه را درگیر کرده است و لذا برای کاهش خسارات ناشی از این بحران باید راهکارهای میان رشته‌ای ارائه کنیم.
یعقوبی، «ابعاد اجتماعی خانواده و زنان در دوران کرونا»، «امور فرهنگی خانواده و زنان در دوران کرونا»، «مسائل آموزشی خانواده و زنان در دوران کرونا»، «مسائل اقتصادی خانواده و زنان در دوران کرونا»، «مسائل حقوقی خانواده و زنان در دوران کرونا»، «مسائل جمعیتی خانواده و زنان در دوران کرونا»، «مسائل روانی خانواده و زنان در دوران کرونا» و «ابعاد دینی خانواده و زنان در دوران کرونا» را هشت محور اصلی همایش مذکور اعلام کرد.
وی ادامه داد: مقالات برگزیده همایش در ویژه نامه مجله مطالعات اجتماعی ایران چاپ خواهند شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/535140/ارسال-117-مقاله-به-همایش-ملی-«خانواده-و-زنان-در-دوران-کرونا»
بستن   چاپ