آریا بانو
نسل جدید تلویزیون خم شونده ال جی حق ثبت اختراع دریافت کرد
چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 08:20:11
آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، نسل جدید تلویزیون خم شونده ال جی حق ثبت اختراع دریافت کرده و گفتنی است که این مدل تلویزیون در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شده بود و از فناوری صفحه نمایش اولد بهره می برد.
نسل جدید تلویزیون خم شونده ال جی حق ثبت اختراع دریافت کرد
ال جی ممکن است قصد داشته باشد تجارت گوشی های هوشمند خود را به طور کامل متوقف کند اما همچنان در بازار تلویزیون های هوشمند فعالیت خود را ادامه دهد. همانطور که می دانید ال جی انواع مختلف فناوری های نمایشگر را برای تلویزیون های هوشمند خود امتحان کرده که اخیرا شامل تلویزیون های هوشمند شفاف و رول شونده می شوند. هم اکنون به این غول فناوری کره جنوبی حق ثبت اختراع جدیدی برای نمایشگر خم شونده اعطا شده است.
بیشتر بخوانید: توقف تولید پنل تلویزیون LCD ال جی به تعویق افتاد

آریا بانو

آریا بانو


درخواست ثبت اختراع در تاریخ 1 سپتامبر سال 2020 به اداره مالکیت معنوی دولت چین ارسال شد و در تاریخ 26 فوریه 2021 تأیید شد. به نظر می رسد طراحی تلویزیون جدید ترکیبی از دو تلویزیون رول شونده و شفاف باشد. تلویزیون اولد خم شونده ال جی از دو قسمت فریم و صفحه نمایش شفاف تشکیل شده است.
بیشتر بخوانید: نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021 LetsGoDigital به روال معمول خود با مجموعه ای از نمایشگرهای تلویزیون جمع شونده ارائه شده است. از قابلیت های چشمگیر این تلویزیون می توان به جمع شدن صفحه نمایش در محفظه مشخص شده اشاره کرد. یعنی کاربران در صورت عدم استفاده از تلویزیون یا برای استفاده های دیگر می توانند آزادانه طول یا ارتفاع تلویزیون را تنظیم کنند.

آریا بانو

آریا بانو


علاوه بر این، یک نوار باریک در وسط فریم تلویزیون ال جی باز می شود و زمانیکه تلویزیون به طور کامل در فریم قرار می گیرد در آن نوار باریک تاریخ و ساعت نمایش داده می شود همچنین هنگام پخش شدن موسیقی عناصر کنترلی مانند پخش، مکث، موسیقی بعدی یا قبلی در نوار یاد شده نمایان می شود.
بیشتر بخوانید: پروژکتور لیزری ال جی در CES2021 رونمایی شد

آریا بانو

آریا بانو


تلویزیون یاد شده تلویزیون هوشمند Signature R ال جی را به یاد می آورد که اولین بار در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد اما فقط در اکتبر سال گذشته با قیمت 87000 دلار در کره به فروش رسید. تلویزیون هوشمند جدید ال جی از یک پنل OLED انعطاف پذیر 65 اینچی بهره می برد و دارای چندین ویژگی است اما چشمگیرترین ویژگی آن جمع شدن صفحه به صورت جزئی یا کامل در پایه است.
بیشتر بخوانید: قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی اعلام شد گفتنی است که هر دو مدل تلویزیون جدید ال جی دارای ویژگی جمع شدن هستند ولی هنوز اطلاعات دقیقی از تفاوت آن ها منتشر نشده است.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/534795/نسل-جدید-تلویزیون-خم-شونده-ال-جی-حق-ثبت-اختراع-دریافت-کرد
بستن   چاپ