آریا بانو
درگیری لیورپول و فدراسیون مصر بر سر صلاح
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 17:37:09
آریا بانو - ورزش 3 / فدراسیون فوتبال مصر و باشگاه لیورپول بر سر استفاده از محمد صلاح با یکدیگر دچار اختلاف شده اند.
تصمیم شوقی غریب سرمربی تیم فوتبال المپیک مصر بحرانی بین فدراسیون این کشور و لیورپول را به وجود خواهد آورد که علت آن انتخاب محمد صلاح ستاره سرخ ها برای حضور در بازی های المپیک است که در تابستان سال آینده برگزار می شود.
غریب طی یک مصاحبه تلویزیونی محلی تأیید کرد که تصمیم گرفته است محمد صلاح ستاره لیورپول و محمد الشناوی دروازه بان الاهلی را در لیست انتخابی خود به کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو ارسال کند.
این مسابقات که از سال گذشته به تعویق افتاده است، از 23 ژوئیه تا 8 آگوست و در تابستان امسال برگزار می شود این بدان معنی است این رقابت ها با دوره آماده سازی اولیه و آغاز فصل جدید انگلیس 2022/2021 همپوشانی دارد.
قوانین المپیک به هر تیم اجازه می دهد سه بازیکن بالاتر از سن قانونی (23 سال) را در لیست خود در اختیار داشته باشد و به همین دلیل غریب درخواست حضور محمد صلاح را در لیست تیم ملی مصر داشته است تا با استفاده از این فوق ستاره، در رقابت های المپیک نتایج خوبی کسب کند.
این تصمیم سرمربی مصری بدون اطلاع باشگاه انگلیسی اعلام شده است که به نظر می رسد این مسئله باعث تعجب سران لیورپول شده است از این رو پیش بینی می شود حضور صلاح در تیم ملی المپیک مصر باعث بروز اختلافات بین لیورپول و فدراسیون مصر خواهد شد چرا که یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول علاقه ای ندارد تا در مهمترین دوره آماده سازی ستاره خود را رها کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/534737/درگیری-لیورپول-و-فدراسیون-مصر-بر-سر-صلاح
بستن   چاپ