آریا بانو
مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی در فارس عنوان کرد:
ارتقاء مهارت افزایی در استارت‌آپ‌های حوزه تعاون ضروری است
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 17:22:40
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،گفت: افزایش مهارت جوانانی که می‌خواهند وارد گروه‌های استارپ آپی و تعاونی‌های نو شوند ضروریست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، علیرضا ناطقی در شورای اداری حوزه تعاون استان فارس گفت: برای فعالیت در گروه‌های استارت آپی باید مهارت‌های متعددی داشت و به همین دلیل ضروریست که مهارت جوانانی که قصد ورود به این گروه‌ها را دارند افزایش یابد.
وی اظهار کرد: فارس بهترین عملکرد را در حوزه تعاون در بین تمام استان‌های کشور داشته است.
علیرضا ناطقی افزود: از ابتدای سال 99 تاکنون 336 تعاونی جدید در استان فارس تشکیل شده که با وجود شیوع بیماری کرونا و وجود تحریم‌ها این عملکرد بی نظیر است.
وی اقدامات ممتاز فارس در حوزه تعاون را برگرفته از رویکردهای نو در این استان عنوان و در ادامه تاکید کرد: رویکرد مشارکت پذیری انسان‌ها در سالیان ابتدایی زندگی و در دوران کودکی و نوجوانی بسیار بالا است و همین موضوع اهمیت آموزش را در این سنین گوشزد می کند.
وی ادامه داد: در حوزه تعاون از جمله بخش مسکن، خدمات و ... نیاز است که جوانان را در شرکت‌های استارت آپی حمایت کرد.
ناطقی اضافه کرد: اگر قصد داریم موفقیتی در حوزه تعاون ایجاد شود باید نگاه سنتی تغییر و رویکرد به سمت تعاونی ‌های جدید از نوع استارت آپی تغییر کند.
مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه تشکیل تعاونی های توسعه و عمران شهرستان‌ها طرح جدیدی به مجلس ارایه شده که در استان فارس با توجه به ظرفیت 18 کرسی حتما باید با نماینده های این استان پیرامون اصلاح ماده 5 قانون تعاونی های توسعه و عمران رایزنی شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/534591/ارتقاء-مهارت-افزایی-در-استارت‌آپ‌های-حوزه-تعاون-ضروری-است
بستن   چاپ