آریا بانو
ستاره‌ای که مغلوب سیدجلال شد
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 08:28:24
آریا بانو - آخرین خبر / گلر نارنجی پوشان سایپا مانند بازی رفت مقابل قرمزهای پایتخت ستاره میدان بود.
به گزارش فوتبالی، محمد اکبر منادی که در بازی افتتاحیه لیگ بیستم و در دور رفت این بازی ها مقابل شاگردان یحیی گل محمدی عملکرد درخشانی داشت و مانع برتری پرسپولیس شده بود در بازی برگشت که امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد علیرغم اینکه یک گل دریافت کرد اما با عکس العمل های دیدنی یکی از ستاره های میدان بود.
اکبر منادی با عملکردی که در قفس توری سایپا از خود به نمایش گذاشت بارها و یک تنه باعث شد دروازه تیم سایپا بیشتر از یک بار باز نشود و فقط یک بار در دقایق اولیه بازی مغلوب ضربه سیدجلال حسینی شد.
منادی به ویژه در نیمه دوم عالی کار کرد و چندین و چند موقعیت از مهدی خانی، مهدی عبدی و وحید امیری گرفت تا نشان دهد درخشش او در بازی رفت مقابل پرسپولیس از روی شانس و اقبال نبوده است.
محمدحسین منادی 24 ساله که پس از جدایی حامد فلاح زاده در فصل بیستم تبدیل به شماره یک نارنجی پوشان شده است توانسته جواب اعتماد ابراهیم صادقی را به خوبی داده و خود را به عنوان یکی از مدعیان پیراهن تیم ملی در آینده معرفی کند.
پرسپولیس که پس از گل اول موقعیت های زیادی در نیمه اول و همچنین دقایق پایانی نیمه دوم داشت اما منادی مانع درخشش بازیکنان قرمز پوش شد و با واکنش های خوبی که از خود به نمایش گذاشت مهاجمان پرسپولیس را ناکام گذاشت.
منادی که روی خروج‌ها، ارسال از جناحین و همچنین تک به تک ها عملکرد خوبی داشت، بهترین واکنش خود را در دقیقه 88 به نمایش گذاشت، جایی که شوت مهدی‌خانی را برگشت داد و در ریباند هم عبدی نتوانست دروازه خالی سایپا را باز کند و شوت او با عکس‌العمل خوب گلر سایپا راهی اوت شد تا بار دیگر پرسپولیس را در گلزنی ناکام بگذارد.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/534313/ستاره‌ای-که-مغلوب-سیدجلال-شد
بستن   چاپ