آریا بانو
با شور و شوق زیاد به مصاف رئال‌مادرید می‌رویم
دوشنبه 11 اسفند 1399 - 04:49:11
آریا بانو - طرفداری / دیگو سیمئونه از پیروزی تیمش بسیار راضی است. 
دیگو سیمئونه پس از پیروزی شیرین برابر ویارئال، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص شرایط این بازی و تیمش صحبت کرد. 
به نقل از مارکا، دیگو سیمئونه بازی تیمش مقابل ویارئال را آنالیز کرد.
بازی؟ ویارئال همیشه فوتبال خوبی ارائه می کند. در نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم ما بهتر شدیم. به دنبال برتری عددی در داخل محوطه و زمین حریف بودیم تا به گل های بیشتری برسیم که در نهایت به چیزی که می خواستیم، رسیدیم. با توجه به نیاز آن ها به گل، طبیعی بود که در نیمه دوم کمی فشار بیاورند.
 کلین شیت؟ حالت تدافعی قوی در این بازی داشتیم. استعداد و توانایی مدافعان تیم پیشرفت کرده است. 
خوشحالی بعد از گل ژآئو فلیکس؟ باید از خودش بپرسید. او بازی خوبی به نمایش گذاشت و دقیقا دستوراتی که از او انتظار داشتیم را انجام داد. من عاشق همچین بازیکنانی هستم که شخصیت قوی دارند و این برای ما خیلی مهم است. من همیشه سعی می کنم، بیشترین استفاده را از بازیکنانم بگیرم.
 امتیاز؟ ما باید همین روند را ادامه دهیم. همه تیم ها نیاز به گل و امتیاز دارند و این، رقابت را جذاب تر می کند. 
دربی مادرید؟ با شور و شوق زیاد، می خواهیم شرایط را بهبود ببخشیم. مقابل رقیب فوق العاده ای بازی خواهیم کرد اما قبل از آن باید ریکاوری خوبی از این بازی که برد مهمی هم به دست آوردیم، داشته باشیم. 
اعتماد به نفس؟ باید از مسیری که پیش گرفتیم، پیروی کنیم. مقابل سلتاویگو پیروز نشدیم، بعد از آن برابر لوانته متوقف شدیم؛ در حالی که می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. یک بار دیگر از لوانته شکست خوردیم. حالا این برد باعث می شود تا شرایط را بهتر کنیم.
لحظات سخت؟ از همین فردا شروع می کنیم تا برای دربی آماده شویم. آن ها پشت سر ما هستند؛ بنابراین پیروزی در این بازی مهم است. در حال حاضر از شرایطمان راضی هستیم و شاید هفته آینده، نسخه بهتری از خودمان را به نمایش بگذاریم.
چیزهایی که باید پیشرفت کنند؟ در نیمه اول، ما مجبور به تغییر سیستم شدیم. با چیدمان 2-4-4 شروع کردیم و وقتی جلو افتادیم، چیدمان را به 1-4-5 تغییر دادیم تا یورنته و کوکه قدرت بیشتری در خط هافبک داشته باشیم. با این سیستم راحت بودیم. استرس و فشار ناشی از ویارئال، باعث شد این تغییر سیستم را داشته باشیم. 

http://www.banounews.ir/fa/News/533609/با-شور-و-شوق-زیاد-به-مصاف-رئال‌مادرید-می‌رویم
بستن   چاپ