آریا بانو
بررسی آخرین وضعیت زنان و کودکان مصدوم و آسیب‌دیده سی‌سخت/تصاویر
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 16:36:48
آریا بانو - مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بررسی آخرین وضعیت زنان و کودکان مصدوم و آسیب دیده از زلزله پرداخت.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به بررسی آخرین وضعیت زنان و کودکان مصدوم و آسیب دیده از زلزله پرداخت. نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به همراه مددکارانی از سازمان بهزیستی و علوم پزشکی با زنان و کودکان آسیب دیده و مصدوم از زلزله سی‌سخت دیدار و از نزدیک وضعیت آنان را بررسی کرد.
نادیا صداقت در این دیدارها ضمن بررسی آخرین وضعیت زنان و کودکان مصدوم و آسیب دیده گفت:کودکان به لحاظ سنی، آسیب پذیرتر هستند و نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند و برهمین اساس، تیم های مددکاری سازمان بهزیستی از ابتدای وقوع زلزله در شهر سی سخت مستقر هستند.
وی در این بازدیدها اظهار امیدواری کرد و گفت: با تلاش همه ارگان‌ها و سازمان‌های مسئول، نیکوکاران و خیرین در سراسر کشور هر چه سریعتر بتوانیم وضعیت با ثباتی در سی سخت برقرار کنیم.
صداقت در این بازدیدها با همیاری سازمان مردم نهاد سبز قلم و مددکاران بهزیستی، ملزومات بهداشتی و اولیه را به زنان و کودکان آسیب دیده اهدا نمود.
مدیرکل امورزنان و خانواده از هماهنگی با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این زمینه خبر داد و افزود امیدواریم فعالان حوزه کودک و خانواده سراسر کشور در امدادرسانی و برآوردن نیازهای اولیه خانوارهای آسیب دیده سی سخت، به همیاری با ارگان های مسئول و سمن های فعال بیشتر ورود کنند.

آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


منبع: فارس

http://www.banounews.ir/fa/News/533138/بررسی-آخرین-وضعیت-زنان-و-کودکان-مصدوم-و-آسیب‌دیده-سی‌سخت-تصاویر
بستن   چاپ