آریا بانو
تزیین خانه با وسایل ساده، هزینه ها رو این طوری کم کن!
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 08:28:34
آریا بانو - آی هام/ همه ما دوست داریم که خانه ای زیبا همراه با دکوراسیون دلچسب و چشمگیر داشته باشیم. مسئله ای که در این میان وجود دارد این است که ما باید این را بدانیم که صرفا چیدمان مبلمان و وسایل اصلی در دکوراسیون خانه کافی نیست! بنابراین بهتر است به فکر تزیین خانه نیز باشیم. اگر بخواهیم تزیین خانه خود را به صورت لوکس و یا همان لاکچری خودمان پیش ببریم و قصد خرید هم داشته باشیم که مسئله ای نیست و فقط کافی است به یک فروشگاه سر بزنیم؛ اما اگر نخواهیم هزینه زیادی را صرف این کار کنیم باید به سراغ خلاقیت های خودمان برویم و با روش های ساده ای به تزیین خانه خود بپردازیم. پیشنهاد ما این است که در این مطلب از وب سایت ihome با ما همراه باشید تا با هم روش های ساده ای را برای تزیین خانه یاد بگیریم و مرور کنیم. در این مطلب می خواهیم چند نمونه از مدل های تزیین خانه با وسایل ساده را ببینیم و از آنها ایده بگیریم.
تزیین خانه با چمدان قدیمی

آریا بانو

تقریبا می توان گفت که همه ما در خانه هایمان چمدان های قدیمی ای داریم که نمی دانیم با آنها چه کنیم. شاید حتی فضای زیادی که این چمدان ها در کمد و یا انباری هایمان نیز اشغال کرده اند خاطر ما را بیشتر و بیشتر آزرده کنند. راهکاری که برای این مسئله وجود دارد در این تصویر است! همانطر که می بینید ما می توانیم با کمک یک رنگ آمیزی ساده و راحت، چمدان قدیمی خود را تبدیل به یک میز و وسیله تزیینی زیبا و جذاب برای خانه خودمان کنیم. شما می توانید مانند این تصویر، وسایل تزیینی دیگری را که در کنار این چمدان قرار می دهید با رنگ آن ست کنید.
لوستر دست ساز

آریا بانو

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با کمک یک لوستر ساده دست به کار خارق العاده ای بزنید. اغلب ما یک لوستر ساده مانند این تصویر در خانه هایمان داریم. با کمک مقداری پنبه مانند این تصویر می توانید اطراف لوستر را پر کنید. بعد از روشن شدن لوستر، حس می کنید که یک ابر نورانی بر روی سقف خانه آویزان شده است! مطمئنا جذاب و خیره کننده خواهد بود!
تزیین خانه با ریسه عکس

آریا بانو

در تصویری که مشاهده می کنید ایده کاربردی و جذاب برای تزیین خانه با وسایل ساده به کار رفته است. شما می توانید با کمک یک ریسه در ابعادی که دوست دارید، عکس های دوست داشتنی و خاطره انگیزتان را در خانه تان چیدمان کنید. می توانید برای قرار گرفتن عکس ها بر روی ریسه از گیره های کوچک و یا حتی چسب استفاده کنید. اینکه ای ریسه ها را بر روی کنج دیوار (مثل تصویر) و یا یک دیوار کامل نصب کنید کاملا به سلیقه خود شما بستگی خواهد داشت. این هم یک راه حل ساده برای خاطره بازی!
بطری های کامواپیچ برای تزیین خانه

آریا بانو

همانطور که در این تصویر می بینید شما حتی می توانید با بطری هایی که شاید روزانه به راحتی آنها را در سطل زباله می اندازید نیز یک وسیله تیینی زیبا درست کنید. کافی است مقداری کاموا به هر رنگی که دوست دارید بردارید و با کمک یک چسب آن را دور تا دور بطری خود بچسبانید. حتما باید دقت کنید که کامواها کاملا منظم و مرتب در کنار یکدیگر باشند و بر روی هم قرار نگیرند. در این کار دقت در میزان چسب مورد استفاده نیز اهمیت زیادی دارد، چراکه ممکن است در صورت زیاد بودن چسب از کناره ها بیرون زده و کار شما را نامرتب و کثیف نماید.
تزیین خانه با بطری های رنگ شده

آریا بانو

در مورد قبل درباره بطری ها گفتیم. حالا هم می خواهیم این مسئله را به آن اضافه کنیم که شما حتی می توانید با رنگ آمیزی بطری های به دردنخور خود در حین سادگی، کار خارق العاده ای انجام دهید. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید رنگ نقره ای که بر روی بطری ها زده شده بسیار لوکس و زیبا بوده و جذابیت خیره کننده ای را به آنها بخشیده است، به همین سادگی می توانید تزیین خانه با وسایل ساده را با خلاقیت خود انجام دهید.
استفاده از جعبه های قدیمی

آریا بانو

جعبه هایی که در این تصویر مشاهده می کنید از همان جعبه هایی هستند که به راحتی می توان آنها را در میوه فروشی ها پیدا کرد. حالا این شما و این وسیله ای ساده و ارزان قیمت!
همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید حتی از این جعبه های ساده؛ اما کاربردی نیز بهترین استفاده را داشته باشید. کافی است آنها را با دقت و حوصله رنگ آمیز کنید و سپس اطرافشان را صیقل دهید. بعد هم با کمک چکش و میخی محکم و استوار، آنها را بر روی دیوار بچسبانید. قطعا این قفسه های قابل استفاده می توانند زیبایی بسیاری را نیز به دکوراسیون منزل شما بدهند.
تزیین خانه با کوسن های متنوع
وجود کوسن هایی در طرح ها و رنگ های متنوع امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده اند. شما می توانید با تهیه چند کوسن با طرح های زیبای بسیاری که با تنوع رنگی بالایی در بازار قابل خریداری هستند دکوراسیون منزل خود را زیباتر از همیشه کنید. کوسن هایی با طرح های جذاب و خوشرنگ با وجود سادگی، نقش بسزایی در تزیین خانه خواهند داشت. 
تزیین خانه با ریسه های درون شیشه

آریا بانو

همانطور که می بینید این وسیله تزیینی زیباتر از چیزی است که بتوان گفت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساختن آن اصلا کار سختی نیست. همانطور که می دانید شیشه هایی با این ابعاد و شکل به راحتی در هر خانه ای پیدا می شوند. فقط کافی است ریسه نوری زیبایی دست و پا کنید و آن را درون شیشه قرار داده و بر روی تخته ای چوبی قرار دهید. همین! 
تخته سیاه برای تزیین خانه!

آریا بانو

اگر بخواهیم وارد فضای آشپزخانه شویم باید بگوییم که یک ایده کاربردی و ساده برایتان داریم. شما می توانید مانن این تصویر از تخته سیاه استفاده کنید. نوشتن خریدها و کارهای روزانه و حتی جملاتی زیبا و امیدبخش می تواند تنها بخشی از کاربردهای این تخته سیاه دوست داشتی باشد. بخش اعظمی از کاربرد آن هم مربوط به زیبایی ای می شود که به چیدمان آشپزخانه شما می بخشد. 
تزیین خانه با گلدان

آریا بانو

حیف است از تزیین خانه با وسایل ساده بگوییم و به سراغ گل و گلدان نرویم. یکی از ساده ترین روش های تزیین خانه همراه با حسی خوب و پرطراوت، استفاده از گلدان در خانه است، پس بهتر است این راه را هم از یاد نبرید!

http://www.banounews.ir/fa/News/532672/تزیین-خانه-با-وسایل-ساده،-هزینه-ها-رو-این-طوری-کم-کن!
بستن   چاپ