آریا بانو
نورشرق: باشگاه‌ها در مورد فسخ غیر موجه درست می‌گویند
شنبه 9 اسفند 1399 - 18:50:13
آریا بانو - فارس / رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص نقل و انتقالات و همچنین فسخ‌های یکطرفه بیان کرد. 
جمشید نورشرق در مورد اینکه تمام تیم‌های لیگ برتری باید برای فعالیت در نقل و انتقالات از کمیته تعیین وضعیت مجوز لازم را دریافت کنند، اظهار داشت: این را اعلام کردیم تا باشگاه‌ها بیایند و آن‌هایی که بدهکار نیستند را مشخص کنیم. یعنی فیلترمان را محکمتر کردیم.
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد اینکه باشگاه‌های مختلف نسبت به فسخ‌های یکطرفه بازیکنان و مربیان معترضند، گفت: ما در این مورد مانند موضوع محمود فکری رای می‌دهیم.
وی در مورد اینکه فسخ یکطرفه مربی یا بازیکن باعث دردسر باشگاه‌های مبدا به خصوص در زمان نیم‌فصل می‌شود و آن‌ها معتقدند باید قوانین محکمتری در این مورد وجود داشته باشد، تصریح کرد: حرف درستی است اما ما طبق قرارداد بین دو طرف تصمیم می‌گیریم. ملاک ما قراردادی است که به عنوان مثال شما با مربی بسته‌اید و تمهیداتی را در آن لحاظ کرده‌اید. ما بر اساس آن قرارداد رسیدگی می‌کنیم.
نورشرق در پاسخ به این سوال که؛ طرف متشاکی در نهایت به پرداخت جریمه محکوم می‌شود و این رویه در حال تبدیل شدن به یک بدعت در فوتبال ما است که ضرر زیادی را برای باشگاه مبدا در پی خواهد داشت، به همین خاطر آیا صحبتی مطرح شده که این قوانین در آینده سفت‌تر و محکمتر باشند، گفت: طبیعتا درست است. لازمه این مساله اصلاح مقررات است که ما چه از سمت بازیکنان و چه از سمت مربیان، نسبت به موضوع فسخ غیرموجه با ضمانت اجرایی بیشتری برخورد کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/532360/نورشرق--باشگاه‌ها-در-مورد-فسخ-غیر-موجه-درست-می‌گویند
بستن   چاپ