آریا بانو
پورعلی‌گنجی - تراکتور شایعه بود
شنبه 9 اسفند 1399 - 09:14:32
آریا بانو - ایران ورزشی / مرتضی پورعلی‌گنجی، سال‌ها قبل درخشش خود در سطح اول فوتبال ایران را با نفت تهران آغاز کرد و بعد از دعوت به تیم ملی و بازی در جام ملت‌های آسیای 2015 توانست به باشگاه تیانجین تدا در سوپرلیگ چین منتقل شود. پورعلی‌گنجی بعدها پیراهن باشگاه‌هایی نظیر السد و العربی قطر و همچنین یوپن بلژیک را پوشید و اکنون هم در عضویت شن‌ژن در لیگ چین است. در تمام سال‌های اخیر اما همیشه شایعه بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی به لیگ ایران مطرح بوده اما این بازیکن همیشه تأکید کرده که فعلاً قصد انجام چنین کاری را ندارد.
در روزهای اخیر هم شایعات زیادی پیرامون انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی به تیم تراکتور مطرح بوده است. باتوجه به حضور محمدرضا زنوزی در خارج از کشور و همچنین نیاز تراکتور به خرید مدافع میانی، این شایعات هر لحظه پررنگ‌تر شدند و حتی یک خبرگزاری رسمی از توافق این بازیکن با تراکتور خبر داد اما مدافع تیم ملی حضور در لیگ ایران را تکذیب کرد و گفت که قصد دارد در شن‌ژن چین بماند.
او در این باره گفت: «باید این نکته را عرض کنم که همچنان از مدت قراردادم با باشگاه شن‌ژن چین باقی مانده و بحثی هم در مورد جدایی‌ام وجود ندارد.»
مدافع تیم ملی با اشاره به شایعه حضور در تراکتور ادامه داد: «با تمام احترامی که برای باشگاه بزرگ تراکتور قائلم، خبر بازگشتم به ایران در این مقطع زمانی صحت ندارد.»
پورعلی‌گنجی در پایان گفت: «امیدوارم با ارائه نمایش‌های در خور شأن، نماینده خوبی برای فوتبال ایران در چین باشم. در نهایت قدردان لطف تراکتوری‌های پرشور هستم.»
مرتضی پورعلی‌گنجی که با تیم نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شد، از سال 2015 در لیگ‌های خارجی حضور داشته و حالا پس از یک نیم فصل حضور در شن‌ژن چین، ترجیح داده که همچنان در سوپرلیگ این کشور بازی کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/531746/پورعلی‌گنجی---تراکتور-شایعه-بود
بستن   چاپ