آریا بانو
دورهمی عجیب دوچرخه‌سواری در مشهد!
شنبه 9 اسفند 1399 - 00:54:01
آریا بانو - ایسنا / فدراسیون دوچرخه سواری در شرایط شیوع ویروس کرونا تمام روسای هیات های استانی را به مشهد دعوت کرده است در حالی که اگر هدف واقعا هم اندیشی است، می توان به صورت وبینار این نشست را برگزار کرد.
فدراسیون دوچرخه سواری پیامی را برای هیات های استانی ارسال کرده و آنها را به مشهد دعوت کرده است. در این پیام عنوان شده است که جلسه هم اندیشی در جهت برنامه ریزی تقویم 1400 و بررسی مشکلات هیات های استانی برگزار می شود.
روسای هیات ها نیز بعد از ظهر چهارشنبه 13 اسفند وارد مشهد می شوند. جلسه 14 اسفند برگزار خواهد شد و بعد از ظهر جمعه 15 اسفند نیز به شهرهای خود بر می گردند. همچنین به هیات ها اعلام شده هزینه هتل با فدراسیون است.
نکته قابل توجه این است در شرایط شیوع ویروس کرونا که دوباره در حال اوج گیری است و مردم از سفرهای غیر ضروری منع شده اند، چه ضرورتی دارد که چنین جلسه ای آن هم در مشهد برگزار شود و روسای هیات های استانی از شهر های مختلف به مشهد سفر کنند. در حالی که می توان این جلسه را به صورت وبینار نیز برگزار کرد تا افراد مجبور به سفر نباشند و در یکجا نیز جمع نشوند.
از طرفی وقتی مقر فدراسیون در تهران است، چرا شهر مشهد به عنوان میزبان انتخاب شده است؟ درست است فدراسیون بدلیل نیمه کاره بودن ساختمانش بدون جا و مکان است اما همیشه مجامع خود را در آکادمی ملی المپیک برگزار کرده است. برگزاری این جلسه کمی عجیب به نظر می رسد چون فدراسیون مجمع سالیانه خود را هم برگزار کرده است.
فدراسیون دوچرخه سواری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند به طوری که نه تجهیزات به روز برای المپیک توکیو دارد و نه اعزامی برای گزینه های اعزام به المپیک داشته است و یک ساختمان نیمه کاره هم روی دستش مانده است و در این شرایط قرار است هزینه هتل و اقامت روسای هیات های استانی در سفر مشهد را بپردازد.
نکته مهم دیگر این است که اخیرا فردی رزمی کار مشاور سرپرست فدراسیون شده و کاندیدای انتخابات نیز هست و اگر این فرد به این جلسه روسای هیات ها برود که واقعا تعجب آور است چون دور هم جمع شدن هیات ها بهترین فرصت برای او جهت لابی است و دیگر کاندیداها چنین فرصتی را در اختیار ندارند. بهتر است برای جلوگیری از هر گونه شائبه، مشاور سرپرست فدراسیون همانند دبیر فدراسیون از پست جدیدش کنار برود تا این انتخابات درگیر حواشی نشود.

http://www.banounews.ir/fa/News/531643/دورهمی-عجیب-دوچرخه‌سواری-در-مشهد!
بستن   چاپ