آریا بانو
مخالف برکناری محمود فکری هستم
شنبه 9 اسفند 1399 - 00:24:54
آریا بانو - ایرنا / پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه باید از «محمود فکری» حمایت کرد گفت: سرمربی تیم باید تمام تمرکزش را روی تیم بگذارد تا شرایط را آرام کند.
عباس سرخاب اظهار داشت: استقلال با حاشیه‌های زیادی روبروست و حتی می‌توانم بگویم این تیم در حال حاضر در حاشیه‌ غرق شده است، این برای تیم بزرگی همچون استقلال خوب نیست.
وی افزود: متاسفانه استقلال به گروه‌های مختلفی تبدیل شده است و هر کدام از این گروه طرفدار شخص خاصی هستند و این باعث شده تا آنها از فرد مورد علاقه‌شان حمایت کنند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیم فصل اول نوسان زیادی داشته است و باعث شده تا هواداران نگران شرایط این تیم باشند.
سرخاب تصریح کرد: در حال حاضر مخالف برکناری «محمود فکری» هستم و باید از او حمایت شود. فکری باید تمام تمرکزش را روی شرایط استقلال بگذارد تا شرایط را آرام کند.
وی تاکید کرد: استقلال در دور برگشت نیاز به تقویت دارد و باید در برخی پست‌ها بازیکن به خدمت بگیرد تا تقویت شود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: شیخ دیاباته بازیکن خیلی خوبی است و به طور حتم در نیم فصل دوم گل‌های زیادی برای استقلال به ثمر می‌رساند.
تیم استقلال تهران روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه مهمان تیم فوتبال مس رفسنجان است.
استقلال در نیم فصل نخست این تیم را با دو گل شکست داد. آبی‌پوشان با 26 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ بیستم به شمار می‌روند.

http://www.banounews.ir/fa/News/531635/مخالف-برکناری-محمود-فکری-هستم
بستن   چاپ