آریا بانو
عذرخواهی رسمی مدافع اخراجی آتالانتا از هواداران
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 17:21:58
آریا بانو - ورزش 3 / رمو فرولر مدافع سوئیسی آتالانتا از شب گذشته تبدیل به سوژه اکثر رسانه های ورزشی دنیا شده است.
رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین آتالانتا با تک گل فرلاند مندی یه پیروزی برسد. در این بازی تیم میزبان خیلی زود و دقیقه 15، ده نفره شد.
رئال مادرید در غیاب بسیاری از بازیکنانش بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه 15 کار برای این تیم راحت تر نیز شد. طی یک حرکت خوب تیمی از تونی کروس، مودریچ و کاسیمیرو توپ به وینسیوس رسید.
ستاره برزیلی هم فرلاند مندی را که در فضای حالی به خوبی حرکت کرده بود را صاحب توپ کرد ولی فرولر مدافع آتالانتا مدافع جلو کشیده رئال را در حالی که می رفت با دروازه بان تک به تک شود سرنگون کرد. داور بازی هم بلافاصله کارت قرمز را از جیب خارج و برای رئال یک ضربه کاشته بیرون محوطه جریمه اعلام کرد.
رسانه ها ایتالیایی از شب گذشته به انتقادات شدیدی از تصمیم داور پرداخته اند و معتقدند کارت قرمز او به فرولر غیرمنصفانه بود و بازی را ویران کرد.
در شرایطی که هجمه روی داور و رئال زیاد است. مدافع سوئیسی با انتشار متنی در اینستاگرام، از هواداران آتالانتا عذرخواهی کرد و به نوعی مهر تاییدی بر تصمیم داور مسابقه زد:« حرف زیادی برای گفتن نیست. بسیار متاسفم و از هواداران و هم تیمی هایم عذر می خواهم. در مورد صحنه اخراج دوست ندارم صحبت کنم ولی ما به لطف بازی بزرگ هم تیمی هایم پس از 10 نفره شدن، همچنان زنده و دارای شانس صعود هستیم. مطمئنم که در مادرید نمایش خوب و بزرگی خواهیم داشت.»

http://www.banounews.ir/fa/News/530953/عذرخواهی-رسمی-مدافع-اخراجی-آتالانتا-از-هواداران
بستن   چاپ