آریا بانو
طعنه نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به لاپورتا و رئیس رئال مادرید
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 17:21:50
آریا بانو - تسنیم / یکی از سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در یکی از کمپین‌های تبلیغاتی‌اش به رقیب انتخاباتی خود و همینطور به رئیس باشگاه رئال مادرید طعنه زد.
تونی فریکسا یکی از سه نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا است که این روزها می‌کوشند نظر اعضای باشگاه را برای رأی داده به آنها در روز هفتم مارس جلب کند. فریکسا با نصب بیلبورد و پلاکاردهای تبلیغاتی در خیابانی‌های شهر بارسلونا برای خودش تبلیغ کرده و در بعضی از آنها طعنه‌هایی هم به خوان لاپورتا دیگر نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید زده است.
فریکسا درباره لاپورتا که برخلاف او و ویکتور فونت دیگر نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا ترجیح داده در مناظرات انتخاباتی شرکت نکند، گفت: به نظر می‌رسد که در مناظرات یک نفر هست که در حال فرایند «القای اثر» به دیگران است.
به نظر می‌رسد که طعنه نایب رئیس پیشین باشگاه بارسلونا به لاپورتا در مورد اظهارات رئیس سابق باشگاه در کمپین‌های تبلیغاتی‌اش بوده است که از برخی جهات با وعده‌های ارائه شده از فریکسا در تضاد است.
این اما تنها طعنه فریکسا به لاپورتا نبوده است. او در یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی‌‌اش به خبر جنجالی اخیر حاکی از فعالیت لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه دسته دومی رئوس اشاره داشته و به حالی طعنه‌آمیز نوشته است: «خب، امروز روز خوبی برای رفتن به رئوس برای صرف صبحانه است، اینطور فکر نمی‌کنید؟» خوان لاپورتا پیش از این بارها تأکید کرده که هرگز در تیم رئوس مدیریت نکرده و حضورش در این باشگاه در دوره قبلی ریاستش در بارسلونا هم صرفاً به دعوت از دوست قدیمی‌اش خوان اولیور بوده است.
طعنه دیگر فریکسا که شاید بیشتر به مذاق بارسایی‌ها خوش بیاید، درباره رئالی‌‌ها و نفوذ رئیس آنها فلورنتینو پرس آن روی رویکرد داوران اسپانیایی بود که در آن از یک اصطلاح کنایه‌آمیز که تلفیقی از نام فلورنتینو و کمک داور ویدئویی (VAR) است، آمده: من به «وارنتینو» اجازه نمی‌دهم که لالیگا را کنترل کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/530950/طعنه-نامزد-انتخابات-ریاست-باشگاه-بارسلونا-به-لاپورتا-و-رئیس-رئال-مادرید
بستن   چاپ