آریا بانو
مسی هر تصمیمی بگیرد از او حمایت می‌کنم
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 17:21:47
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: خاویر ماسکرانو اعلام کرده به مسی توصیه یا نصحیتی نمی‌کند زیرا در نهایت خود او است که باید تصمیم بگیرد.
ماجرای مسی و عدم حضور یا حضورش در بارسلونا با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده و این بار نوبت ماسکرانو، هم تیمی سابق او است که نظرش را ارائه کند.
ماسکرانو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: فکر می‌کنم مسی در حال حاضر عملکرد خوبی دارد. جدا از اینکه بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. زبان بدن مسی و سبک بازی او نسبت به 15 سال گذشته تغییری نکرده است. در باشگاه‌های بزرگ، بازیکنان در نهایت به دلایلی باشگاه را ترک می‌کنند و باشگاه است که می‌ماند. در رابه با مسی باید بگویم هیچ‌گاه به او توصیه نمی‌کنم زیرا او است که باید تصمیم بگیرد اما از نظر این که دوست او هستم، هر تصمیمی بگیرد از او حمایت می‌کنم.
ماسکرانو در حال حاضر یکی از سفیران لالیگا محسوب می‌شود. او در ادامه درباره شرایط کاری‌اش افزود: می‌خواهم به لالیگا کمک کنم تا پیشرفت کند. رقابت‌ها هر سال رشد می‌کند و لالیگا از کشورهای‌ بیشتری هوادار جذب می‌کند. زمانی که سفر می‌کنم متوجه می‌شوم که مردم در سر تا سر دنیا من را می‌‌شناسند. می‌خواهند تعهد و حرفه‌ای‌گری را به پستی که دارم اضافه کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/530948/مسی-هر-تصمیمی-بگیرد-از-او-حمایت-می‌کنم
بستن   چاپ