آریا بانو
داور بازی را خراب کرد!
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 04:05:49
آریا بانو - طرفداری/ پس از شکست 1-0 آتالانتا مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جانپیرو گاسپرینی گفتگویی با خبرنگاران داشت. اخراج رمو فرویلر در دقایق ابتدایی این دیدار، روند بازی را تغییر داد. آتالانتا فقط دو شوت به سمت دروازه رئال مادرید زد که هیچ کدام در چارچوب بود. چنین موردی برای آنها طی دو سال اخیر بی سابقه است.
گاسپرینی پس از بازی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:
 آنچه باعث ناراحتی ما می شود این بود که نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. مدت ها منتظر این دیدار بودیم اما شرایط به شکلی رقم خورد که نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. اگر به نتیجه نگاه نکنیم، بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رضایت بخش است. نمی دانم در حالت عادی نتیجه چه می شد اما داور با تعیین مجازات بیش از حد، بازی را کاملا خراب کرد.
 برای صعود باید در بازی برگشت برنده شویم و هیچ راه دیگری نداریم. امیدواریم در بازی برگشت به نتیجه متفاوتی برسیم. در خانه فقط چند دقیقه با حفظ نتیجه فاصله داشتیم تا اینکه مندی با پای راست، آن شوت را زد. کمی عجیب بود!
 با توجه به اتفاقات بازی، باخت 1-0 خیلی هم بد نیست اما افسوس می خوریم که به ما اجازه داده نشد تا بازی خودمان را انجام بدهیم. اگر بازی 11 به 11 ادامه داشت، شرایط کاملا متفاوت پیش می رفت. مردم در مورد غایبان رئال مادرید صحبت می کنند اما آنها رئال مادرید هستند و در هر شرایطی ترکیب فوق العاده ای دارند. بازی 11 به 11 قطعا برای تماشاگران نیز سرگرم کننده و زیباتر می شد.
 ممکن است چیزهایی بگویم که یوفا، من را یک ماه محروم کند. متاسفانه داور بازی را خراب کرد. داوران باید سابقه بازی داشته باشند تا تفاوت برخورد خطا و رقابت بر سر توپ را درک کنند. فوتبال با این روند در مسیر خودکشی است. یوفا باید داورانی پیدا کند که سابقه بازی فوتبال را دارند. آنهایی که فوتبال بازی نکرده اند، برای داوری مفید نیستند و بهتر است به دنبال شغل دیگری بروند. داوران با همه امکانات و حتی با وجود VAR همچنان تصمیم اشتباه می گیرند. این قابل قبول نیست. ماه ها منتظر این رویداد مهم بودیم و سپس همه چیز خراب شد. به نتیجه اعتراض ندارم چون اگر 11 نفره بودیم هم شاید می باختیم اما حداقل بازی خودمان را انجام می دادیم. حالا باید به مادرید برویم و آنجا بازی خود را به نمایش بگذاریم.
یوزیپ ایلیچیچ در دقیقه 57 به زمین آمد و در دقیقه 87 تعویض شد. پس از خروج او، رئال مادرید به گل رسید تا ستاره آتالانتا با ناراحتی به صورت مستقیم راهی رختکن شود.
گاسپرینی افزود:
 فقط 4 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود و می خواستم با خروج ایلیچیچ به تقویت خط دفاعی کمک کنم. متاسفانه بلافاصله گل خوردیم. مصدومیت زاپاتا؟ به نظر نمی رسد جدی باشد و بیشتر برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی، تعویض شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/530582/داور-بازی-را-خراب-کرد!
بستن   چاپ