آریا بانو
ایران کشور دوم من محسوب می‌شود
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 04:05:48
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / جورجی کولنوچنکو، مربی بلاروسی حسین رسولی درباره وضعیت این پرتابگر توضیحاتی را بیان کرد.
جورجی کولنوچنکو، مربی بلاروسی حسین رسولی، پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت رسولی اظهار کرد: خدا را شکر از زمانی که به ایران آمده‌ام، رکوردهای رسولی در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند. همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم همین روند آماده سازی را با قدرت ادامه بدهیم.
او ادامه داد: به نظرم شرایط و امکانات اردوی کیش خیلی خوب و ایده آل است و هیچ کم و کاستی در این جا احساس نمی‌کنیم. ایران را مانند کشور خودم می‌دانم و کشور دوم من محسوب می‌شود. فدراسیون دو و میدانی در حد توان خود از ما حمایت کرده است. البته باید از ورزشکاری که به دنبال ورودی المپیک است؛ بیشتر از این حمایت شود تا شاگردم بتواند سهمیه المپیک را بگیرد.
مربی بلاروسی رسولی درباره وضعیت جسمانی خود گفت: من هم پس از چند روزی که کسالت و بیماری داشتم، اکنون حالم خیلی خوب است و با قدرت بالا بالای سر حسین حضور دارم و تمریناتش را پیگیری می‌کنم.
او درباره برنامه هایش بیان کرد: برای سال آینده برنامه‌های مدونی در نظر داریم و در صورت بهبود شرایط، به احتمال زیاد برای برگزاری اردو راهی بلاروس خواهیم شد تا کار کسب سهمیه را در آن جا پیگیری کنیم.
مربی بلاروسی رسولی گفت: به هر حال رسولی ورزشکار مستعدی است و در صورتی که در یک مسابقه بتواند بالای 65 متر پرتاب کند، مطمئن هستم می‌تواند رکورد‌های خوبی بر جای بگذارد. این ورزشکار کم تجربه است و مطمئنم در هر مسابقه بهتر از رقابت قبلی خواهد بود و بدنش مسابقه به مسابقه بهتر می‌شود. حسین به من گفته است که نمی‌خواهد راه حدادی را ادامه بدهد؛ بلکه می‌خواهد خودش را به عنوان پدیده‌ای به جهان ثابت کند و صرفا به دنبال جانشینی ورزشکار دیگری نباشد. اظهارات رسولی نشان می‌دهد که او انگیزه خیلی بالایی دارد و او را تحسین می‌کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/530580/ایران-کشور-دوم-من-محسوب-می‌شود
بستن   چاپ