آریا بانو
تکلیف یورو 2020 مشخص شد
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 04:05:36
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / مشاور پزشکی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، با صراحت اعلام کرد که مسابقات یورو 2020، تابستان امسال برگزار خواهند شد.
مسابقات یورو 2020 (جام ملت‌های اروپا 2020) که قرار بود تابستان سال گذشته برگزار شوند، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تابستان امسال موکول شدند؛ اما هنوز هم درباره برگزاری این بازی‌ها نگرانی‌هایی وجود دارد. زیرا قاره اروپا همچنان درگیر مبارزه با شیوع بیماری کووید 19 است، اما دنیل کوچ، مشاور پزشکی یوفا در امور مسابقات یورو 2020 گفت: امکان ندارد که این مسابقات برگزار نشوند. قطعا مسابقات برگزار خواهند شد.
این مسابقات قرار است در 12 کشور برگزار شوند و شایعاتی نیز مطرح شده است که احتمالا این بازی‌ها به انگلیس منتقل شوند؛ زیرا این کشور در زمینه واکسیناسیون سرعت بسیار خوبی داشته است.
کوچ گفت:"بدترین سناریو وجود ندارد، بلکه سناریو‌های واقع گرایانه و بهترین حالت وجود دارند. "
رئیس سابق مرکز بیماری‌های واگیر در دفتر بهداشت عمومی سوئیس، نقش اصلی را در مقابله با موج اول همه گیری در این کشور داشته است.
او گفت: یوفا پس از رایزنی با 12 کشور میزبان، در اوایل ماه آوریل در مورد مناسب بودن مکان‌ها و ظرفیت‌های برنامه ریزی شده تصمیم گیری خواهد کرد.
کوچ افزود: یوفا تا حدودی انعطاف پذیری خواهد داشت تا در صورتی که شرایط فراهم شود، برنامه‌ای برای افزایش تعداد هواداران داشته باشد.
او همچنین سفر هواداران به دیگر کشور‌ها برای تماشای بازی‌ها را منتفی ندانست.

http://www.banounews.ir/fa/News/530579/تکلیف-یورو-2020-مشخص-شد
بستن   چاپ