آریا بانو
می‌توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 03:38:49
آریا بانو - ایلنا / مدافع صنعت نفت آبادان گفت: این تیم همه چیز مردم آبادان است، از مسئولین و نمایندگان این شهر در مجلس تقاضا دارم به کمک صنعت بیایند و به داد این تیم برسند.
محمد طیبی مدافع صنعت نفت آبادان درباره نتایج نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر با توجه به مشکلاتی که تیم در اول فصل و همچنین در ادامه مسابقات داشت موفق شدیم نتایج خوبی بگیرم و اگر در ‌اواخر نیم فصل کمی شرایط بهتر بود و می‌توانستیم در بازی‌ها آخر خود به پیروزی برسیم حتی می‌توانستیم قهرمان نیم فصل شویم.
مدافع صنعت نفت در خصوص مشکلات این تیم گفت: در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد که ما بتوانیم در بین مدعیان لیگ باشیم. ما دیر تر از همه تمرینات را آغاز کردیم و پنجره ما بسته بود اما با تلاش کارد فنی و بازیکنان موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم. نمی‌دانم چرا این مشکلات همیشه برای صنعت نفت پیش می‌آید. این تیم همه چیز مردم آبادان است. از مسئولین و نمایندگان این شهر در مجلس تقاضا دارم به کمک صنعت بیایند و به داد این تیم برسند.
وی افزود: همه تیم‌ها با توجه به وضعیتی که در جدول دارند به دنبال تقویت خود هستند تا بتوانند وضعیت خود را بهتر کنند و بهبود ببخشند اما متاسفانه صنعت نفت هنوز وضعیت مشخصی ندارد. هر روز وعده‌های در خصوص حمایت از تیم داده می‌شود که تا کنون محقق نشده و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات رفع شود تا نتایج خوب خود را تکرار کنیم.
طیبی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر دارد یا خیر گفت: به هر حال با توجه به نتایج قابل قبولی که در نیم فصل اول گرفته‌ایم بچه های تیم من جمله خود من پیشنهاداتی داریم. اما ما بازیکن صنعت نفت هستیم و با این تیم قرارداد داریم و برای موفقیت این تیم هم قسم شده ایم و اگر تیمی بازیکنی را میخواهد باید با باشگاه مذاکره کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/530578/می‌توانستیم-قهرمان-نیم‌فصل-شویم
بستن   چاپ