آریا بانو
ابتلای آلوارو موراتا به یک بیماری عجیب
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 03:38:39
آریا بانو - طرفداری / یک بیماری عفونی ویروسی باعث شده آلوارو موراتا نتواند در سطحی قابل قبول، فوتبال بازی کند.
ماه گذشته بود که گفته شد آلوارو موراتا به بیماری آنفلوانزا دچار شده اما با گذشت مدتی نسبتا طولانی، همچنان موراتا نتوانسته به فرم خوبی بازگردد و پس از چند بازی ضعیف به خاطر بیماری، مجبور است چند روزی استراحت کند تا کاملا ریکاوری کند.
به گزارش کالچو مرکاتو، چندین رسانه ایتالیایی گزارش داده اند دلیل فرم ضعیف و غش کردن آلوارو موراتا، مهاجم 28 ساله یوونتوس ابتلا به بیماری عفونی سیتومگالوویروس است. سیتومگالوویروس، یک ویروس از خانواده ویروس های هرپس است که مثل ویروس تبخال، از بدن بیرون نمی روند اما معمولا آسیب زا نیستند. علائم این ویروس می تواند مثل آنفلوانزا بروز کند اما در عرض سه هفته و بدون درمانی خاص، سیستم ایمنی بدن این ویروس را شکست می دهد. علائم این بیماری، درد عضلانی، خستگی و گلو درد است. معمولا این بیماری در نوزادان و کودکان خردسال که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بروز می کند و مشخص نیست موراتا چگونه به این ویروس آلوده شده است. با وجود بیماری، به خاطر کمبود بازیکن و ریکاوری نکردن پائولو دیبالا، آلوارو موراتا مجبور شد با بیماری برای یووه بازی کند. باشگاه یوونتوس نیز اعلام کرد آلوارو موراتا در تمرینات امروز باشگاه پیش از بازی مقابل هلاس ورونا در روز شنبه، شرکت نکرده چون در حال ریکاوری و استراحت در اثر ابتلا به بیماری ویروسی است. 
این تنها بیماری عجیب در اردوی یوونتوسی ها نیست. اخیرا آرتور ملو، هافبک یوونتوس هم به بیماری کلسیفیکاسیون، رسوب کلسیم مازاد در میان استخوان هایش مبتلا شده بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/530574/ابتلای-آلوارو-موراتا-به-یک-بیماری-عجیب
بستن   چاپ