آریا بانو
لبخند رضایت زیدان پس از یک بازی سخت
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 03:07:19
آریا بانو - آخرین خبر / رئال‌مادرید موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر آتالانتا را شکست داده و یک پیروزی شیرین خارج از خانه به دست بیاورد و بدین ترتیب اکنون فاصله‌ی چندانی تا صعود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ندارد.
به گزارش فوتبالی، زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در این روز ها اصلا شرایط آسانی را تجربه نمی‌کند و به شدت تحت فشار است چرا که آن‌ها از کوپا دل ری حذف شده‌اند و در لالیگا هم کار آسانی برای گرفتن اتلتیکو مادرید ندارند. از طرفی لیگ قهرمانان اروپا هم که تورنومنت محبوب رئال مادرید و زیدان بوده هم تورنومنت بسیار دشواری برای رئال مادرید در این فصل به حساب می‌آید.
زیدان با توجه به مصدومیت هایی که تیمش برای بازی مقابل آتالانتا داشت، دستش بسیار بسته بود و در واقع کار سختی در این بازی داشت اما در نهایت توانست با درخشش و گلزنی مندی به پیروزی برسد و پس از این گل بود که لبخند رضایت روی لبان زیدان نشست و او مقداری از فشار هایی که اطرافش وجود دارد خارج شد.
در هر صورت باید دید که شرایط برای رئال مادرید و زیدان در این فصل از رقابت‌ها به چه شکل پیش خواهد رفت و او می‌تواند رئال مادرید را به قهرمانی در این رقابت‌ها برساند یا خیر.

http://www.banounews.ir/fa/News/530567/لبخند-رضایت-زیدان-پس-از-یک-بازی-سخت
بستن   چاپ