آریا بانو
گوشواره عجیب رونالدو
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 01:45:56
آریا بانو - آخرین خبر / کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، شخصیتی دارد که همواره از تیپ هایی که مد روز هستند پیروی کرده و در واقع با توجه به شهرت و ثروتی که دارد، چنین چیزی برای او دور از انتظار نیست. رونالدو همچنین اسپانسر هایی برای پوشاک خود دارد و فقط از آن لباس ها استفاده می‌کند و در واقع یکی از راه‌های کسب درآمد او همین راه است.
به گزارش فوتبالی، اما کریستیانو رونالدو امروز با تیپی در تمرینات یوونتوس ظاهر شد که باعث سوژه شدن او در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد. در واقع کریستیانو رونالدو با گوشواره های جدیدی که از گوش او آویزان بود به تمرینات آمد. اما نکته‌ی جالب اینکه این گوشواره فقط مخصوص یک گوش کریستیانو رونالدو بوده و در واقع فقط گوش چپ او دارای گوشواره بود و گوش راست او خالی از گوشواره بود.

آریا بانو

در واقع برخی معتقدند که رونالدو عمدا از این فرم از گوشواره استفاده کرده تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و این گوشواره ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و به نوعی این بحث پیش می‌آید که این یک حرکت تبلیغاتی برای تبلیغ این مدل از گوشواره برای کمپانی سازنده‌ی آن می‌تواند باشد.
در هر صورت ظاهر جالب رونالدو با بودن گوشواره در یک گوش، در تمرینات امروز بیانکونری‌ها مورد توجه قرار گرفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/530549/گوشواره-عجیب-رونالدو
بستن   چاپ