آریا بانو
شیرین‌کاری مسی با سه قوطی نوشابه
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 01:45:54
آریا بانو - آخرین خبر / لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به تازگی و به مناسبت آغاز هفته‌ی جدید از رقابت‌های مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تیزر تبلیغاتی کمپانی پپسی که یکی از اسپانسر های لیگ قهرمانان اروپاست شرکت کرده است. در واقع مسی همواره در تبلیغات این کمپانی حاضر بوده است.
به گزارش فوتبالی، اما در تصویری که از پشت صحنه‌ی این تیزر تبلیغاتی منتشر شده، لیونل مسی در آن برای تبلیغ نوشابه‌های پپسی و به خواست کارگردانِ این تیزر تبلیغاتی، سه قوطی نوشابه را روی هم قرار داده و در همان حالت با آن‌ها عکس گرفته است و در واقع این قسمت بخشی از تیزر تبلیغاتی بوده که مسی باید در آن سه قوطی نوشابه را روی هم نگه می‌داشت. پشت سر مسی پرده‌ی سبز دیده می‌شود که در واقع این یک ترفند برای صحنه‌سازی است که در بیشتر فیلم ها و تیزر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مسی درآمد بالایی از راه تبلیغات دارد و در واقع از این راه، شهرتی که دارد را به ثروت تبدیل می‌کند. البته عملکرد لیونل مسی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتقاد برانگیز بوده و بارسلونا با شکست سنگین مقابل پاری سن ژرمن در آستانه‌ی حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/530547/شیرین‌کاری-مسی-با-سه-قوطی-نوشابه
بستن   چاپ