آریا بانو
نصرتی با لشگر نیمه کاره در ارومیه
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 14:14:30
آریا بانو - ورزش 3 / تیم پارس جنوبی جم با بازیکنان امید خود برای دیدار با نود ارومیه از سری رقابت های جام حذفی عازم ارومیه شد.
محمد نصرتی و پارس جنوبی روزهای سختی را پشت سر می گذارند و بازیکنان و کادر فنی این تیم کمتر از 20 درصد دریافتی داشته اند. این در حالی است که رقابت های این صل دسته اول به پایان نیم فصل نزدیک می شود و بسیاری از بازیکنان این تیم در صورت نرسیدن دریافتی هایشان به 50 درصد امکان فسخ یک طرفه قرارداد خود را دارند.
طی هفته های اخیر نصرتی به بهانه عدم حمایت های لازم از تیم، از حضور در تمرینات امتناع ورزید ولی وعده های مدیران تیم و مقامات استانی عملی نشد تا بازیکنان زمزمه اعتصاب سر بدهند. پارس جنوبی جم که فردا از سری رقابت های جام حذفی باید در ارومیه به مصاف نود این شهر برود، با ترکیبی ناقص به ارومیه رفته و حالا نصرتبی باید با بازیکنان امید خود جام حذفی را آغاز کند.
شنیده ها حاکی از آن است که بعد از دیدار جام حذفی همه بازیکنان تمرینات را به طور کامل تحریم خواهند کرد تا وضعیت پرداختی های تیم به شرایط قابل قبولی برسد. در این حالی است که پارسی ها بابت هزینه های اسکان و پشتیبانی بدهی های زیادی را پیش روی خود می بینند.
طی روزهای اخیر گفته می شود از بودجه مصوب سالیانه تیم، مبلغ 3 میلیارد تومان به باشگاه واریز شده اما با گذشت زمان و عدم واریز پول به حساب بازیکنان و کادر فنی حالا اعتراض ها به اوج رسیده و باید منتظر ماند و دید بالاخره بهرام رضاییان می تواند این بحران را مدیریت کند یا نه. جالب است بدانید نصرتی طی روزهای اخیر با یکی دو تیم لیگ برتری و لیگ یکی گفتگوهایی برای همکاری داشته و پاسخ نهایی به آنها را منوط به تعیین تکلیفش با پارس جنوبی جم کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/530029/نصرتی-با-لشگر-نیمه-کاره-در-ارومیه
بستن   چاپ