آریا بانو
محرم نویدکیا به دنبال پیدا کردن جانشین کریمی
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 13:42:06
آریا بانو - ورزش 3 / محمد کریمی هافبک تدافعی تاثیرگذار محرم نویدکیا در بازی های نیم فصل اول بوده که در اولین بازی نیم فصل دوم مسابقات حضور ندارد.
آخرین بازی نیم فصل اول برای طلایی پوشان اصفهانی با خاطرات خوبی در ورزشگاه نقش جهان خاتمه یافت و آنها موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر استقلال را شکست دهند.
در این مسابقه اما اتفاق ناخوشایند دریافت چهارمین کارت زرد توسط محمد کریمی بود که سبب شد این بازیکن اولین بازی دور برگشت مسابقات برابر شاگردان امیرقلعه نویی را از دست بدهد. 
کریمی بازیکن ثابت سرمربی سپاهان در بازی های نیم فصل اول بوده؛ با این حال در این روزها محرم نویدکیا به فکر پیدا کردن جانشینی مناسب برای این بازیکن است که نقش مهمی در شروع بازیسازی تیم پیدا کرده است.
در آخرین بازی سپاهان که روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان مقابل مس رفسنجان برگزار شد، گئورگی گولسیانی به مانند دوران حضور در ذوب آهن، در این پست بازی کرد تا شرایط او برای بازگشت به ترکیب اصلی در پست جدید ارزیابی شود؛ در نیمه دوم هم این فرصت به یاسین سلمانی جوان داده شد.
سرمربی سپاهان در آخرین دقایق دیدار برابر استقلال نیز از محمدرضا مهدی زاده در پست هافبک دفاعی استفاده کرده بود و باید دید در نهایت مقابل امیرقلعه نویی چه بازیکنی را برای حضور در این پست حساس راهی میدان خواهد کرد.
دیدار گل گهر و سپاهان روز دوشنبه 11اسفندماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/529262/محرم-نویدکیا-به-دنبال-پیدا-کردن-جانشین-کریمی
بستن   چاپ