آریا بانو
سیمئونه: بازیکنان چلسی می‌توانند در هر تیمی بازی کنند
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 13:41:55
آریا بانو - ورزش 3 / دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، ر آستانه بازی این تیم برابر چلسی در چمپبونزلیگ، بازیکنان حریف را مورد ستایش قرار داد.
اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب رقابت های چمپیونزلیگ در کشور رومانی میزبان چلسی است و دیگو سیمئونه راجع به این بازی و همچنین بازیکنان چلسی حرف های زیادی برای گفتن داشت.
این دیدار که از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ و در بخارست برگزار می شود، با توجه به حضور توماس توخل روی نیمکت چلسی، تقابل جالبی بین دو سرمربی خواهد بود.
چلسی از زمان روی کار آمدن توخل شکست ناپذیر بوده و در هفت بازی گذشته خود در تمام رقابت ها طعم شکست را نچشیده است. اما دیدار با صدرنشین لالیگا ممکن است سخت ترین امتحان توخل و شاگردانش باشد.
شاگردان سیمئونه با یک بازی کمتر و سه امتیاز بیشتر صدرنشین لالیگا هستند و توخل و یارانش باید بهترین عملکرد خود را برابر آنها به نمایش بگذارند تا رکورد شکست ناپذیری‌شان همچنان پا بر جا بماند.
سیمئونه با تمجید از بازیکنانی که توخل در چلسی در اختیار دارد گفت که معتقد است بازیکنان این تیم می توانند در هر تیمی در اروپا بازی کنند.
سیمئونه گفت: "خواهیم دید که چه می شود. آنها باشگاه قدرتمندی هستند، از نظر مالی، از سال گذشته تاکنون مبلغ خیلی زیادی را خرج کرده اند.
سرمربی آنها، توخل، آدم مهمی است و تاثیر خیلی قدرتمندی روی تیم گذاشته. آنها تیم جوان و خوبی هستند و روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده اند.
وقتی دیدند سرمایه گذاری‌شان در تیم جواب نمی دهد، سرمربی را عوض کردند. توخل تیمی بسیار قدرتمند در اختیار دارد و از نظر آمار و ارقام هم بسیار پیشرفت کرده اند.
فقط به دروازه بان ها یا مهاجمین‌شان نگاه کنید... هر کدام از بازیکنان‌شان می توانند در هر تیمی در اروپا بازی کنند."
با وجود تمجید سیمئونه از چلسی و بازیکنانش، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو به این مشهور است که با تیم سختکوش و منظم خود تیم هایی که از نظر مالی از آنها بسیار قدرتمندتر هستند را به زانو در می آورد.
توخل و شاگردانش پیش از پا گذاشتن به بازی امشب باید بدانند که تحسین سیمئونه به معنای ترسیدن او و تیمش از آبی ها نیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/529259/سیمئونه--بازیکنان-چلسی-می‌توانند-در-هر-تیمی-بازی-کنند
بستن   چاپ