آریا بانو
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تهیه و تامین مایحتاج ضروری مردم زلزله زده سی سخت خبر داد
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 13:30:06
وزارت رفاه
آریا بانو - کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تهیه و تامین مایحتاج ضروری مردم زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، کریم یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شده اند به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند و تاکنون کمک های زیر مجموعه ها حداقل به ارزش بیش از 60میلیارد ریال و حدود 12کامیونت به سی سخت رسیده که در انباری با نظارت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ذخیره و بزودی توزیع خواهد شد.
یاوری از تهیه و تامین سایر مایحتاج ضروری و نیازهای عمده مردم این منطقه خبر داد و افزود: وظیفه انسانی ،اخلاقی ،اجتماعی حکم می کند در حد توان و امکان با سرعت و دقت به عزیزان زلزله زده کمک و امدادرسانی شود.
مشاور و نماینده ویژه وزیر در این جلسه خاطرنشان کرد: کمک های اهدایی به صورت عمومی برای تمام اقشار آسیب دیده در منطقه بویژه جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قبیل بازنشستگان، مددجویان بهزیستی ،معلولان ،سرپرستان خانوار ،بیمه شده گان تامین اجتماعی ،کارگران ،تعاونگران و...مورد توجه این وزارتخانه است.
وی تصریح کرد: تمامی کمک های اهدایی پس از هماهنگی کامل با مدیریت بحران استان و فرمانداری سی سخت در بین اقشار آسیب دیده از زلزله توزیع خواهد شد.
در دیدار کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، همچنین حسین کلانتری از خدمات ، زحمات و پیگیری های زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بویژه مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان که از بدو شروع زلزله درمنطقه حضور داشته اند قدردانی کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبیراحمد از توجه ویژه وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی واعزام نمایندگان ویژه امداد وکمک رسانی ، قدردانی کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/529238/مشاور-وزیر-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-از-تهیه-و-تامین--مایحتاج-ضروری-مردم-زلزله-زده-سی-سخت-خبر-داد
بستن   چاپ