آریا بانو
سوارز: بارسا به من گفت برای بازی در اینجا پیری!
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 12:22:28
آریا بانو - ورزش 3 / لوییس سوارز، مهاجم سابق بارسا و آقای گل اتلتیکو مادرید، فاش کرده است که مایوس کننده ترین جنبه جدایی‌اش از بارسلونا این بود که به او گفتند برای بازی در سطح اول فوتبال زیادی پیر است!
سوارز در سپتامبر سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست، انتقالی که لیونل مسی آن را دیوانه وار خواند. ستاره اوروگوئه ای توانسته با گلزنی در اتلتیکو مادرید نقش پررنگی در صدرنشینی این تیم در لالیگا داشته باشد و ثابت کند بارسلونا در تصمیم خود بر جدایی از او اشتباه کرده است.
مهاجم 34 ساله اتلتیکو مادرید در محیط جدید خود بسیار راضی و خوشحال است، اما تایید می کند که جابه‌جا کردن خانواده اش بسیار دشوار بوده و همچنین هنوز از اینکه به او گفته اند زیادی پیر است، آزرده و ناراحت است.
سوارز گفت: "چیزی که واقعا من را آزرد این بود که به من گفتند پیرم و دیگر نمی توانم در سطح بالا فوتبال بازی کنم و برای بازی در یک تیم بزرگ آماده باشم. این چیزی بود که دوست نداشتم."
سوارز معتقد است که آمار او به خوبی سطح بالای فوتبال و توانایی اش را نشان می دهد.
سوارز افزود: "اگر من برای سه یا چهار فصل در آن باشگاه هیچ کاری نکرده بودم، این تصمیم را درک می کردم. اما هر سال در بارسا من بیش از 20 گل در هر فصل زدم. من همیشه آمار خوبی داشتم، فقط لئو از من بهتر بود.
امروز می توانیم ببینیم که بازی کردن در بارسا آسان نیست... بسیاری از بازیکنانی که با آنها قرارداد بستند نتوانستند در سطحی که از آنها انتظار می رفت ظاهر شوند.
من اما شش سال در بارسلونا بازی کردم و سطح بالای خودم را حفظ کرده و همان عملکردی را نشان دادم که از من انتظار می رفت.
اوضاع در بارسا عوض شده بود و باشگاه به تغییرات نیاز داشت. من هم این را پذیرفتم. تنها چیزی که مرا آزرد شیوه ای بود که این جدایی اتفاق افتاد. فکر می کنم که من شایسته احترام بیشتری بودم.
این تصمیمی بود که من نمی توانستم جلوی آن را بگیرم. احساس کردم دیگر روی من حساب نمی کنند، پس من هم با غروری که دارم به خودم گفتم که به راهم ادامه می دهم و ارزشم را به آنها نشان خواهم داد. به همین دلیل بود که فکر رفتن به اتلتیکو مادرید که تیمی رقابتی است، مرا متقاعد کرد."
سوارز در اتلتیکو مادرید تا مقطع کنونی فصل 16 گل به ثمر رسانده و آنها با سه امتیاز اختلاف صدرنشین لالیگا هستند. البته این تیم در هفته های اخیر دچار افت شده و تنها در یک بازی از چهار بازی گذشته خود پیروز شده اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/529181/سوارز--بارسا-به-من-گفت-برای-بازی-در-اینجا-پیری!
بستن   چاپ