آریا بانو
عبادی‌پور: زنیت تیم بزرگی است
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 12:22:27
آریا بانو - ورزش 3 / میلاد عبادی پور بازیکن تیم اسکرا می گوید که زنیت کازان تیم بزرگی است و بهترین تلاشش را مقابل این تیم خواهد کرد.
مسابقات یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدارها تیم زنیت کازان روسیه به مصاف اسکرا بلخاتوف خواهد رفت. 
دور رفت این مسابقات در 24 فوریه (ششم اسفند) کار خود را آغاز می کند. تقابل سرمربی جدید والیبال ایران با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند می تواند به جذابیت های این رقابت ها بیفزاید. 
میلاد عبادی پور ملی پوش ایران در جدید ترین مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه اسکرا، در خصوص بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت گفت: قطعا مبارزه بزرگی خواهیم داشت. هر دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی دارند و ما باید در این رقابت بجنگیم. ما نمی توانیم گذشته خود را فراموش کنیم چرا که اخیرا چند بازی خود را واگذار کرده ایم اما اکنون زمان تغییر است. اکنون زمان تغییر بوده و اگر چنین اتفاقی بیفتد ما از چهارشنبه شروع خوبی خواهیم داشت.
او در باره تقابلش با تیم زنیت کازان گفت: زنیت بارها نشان داده که بهترین تیم جهان است. تیم زنیت بارها با مشکلاتی روبه رو شده است اما می توان گفت که مشکلات آنان بزرگ نبود چرا که در تیم های بزرگ این گونه مسائل دیده می شود. زنیت هنوز هم یک رقیب بزرگ برای هر تیمی در جهان است. آنها قطعا می خواهند ما را شکست دهند بنابراین باید بهترین تلاش خود را ارائه دهیم.
تقابل آلکنو، سرمربی جدید والیبال ایران که هدایت تیم زنیت را برعهده دارد با میلاد عبادی پور می تواند به جذابیت های این رقابت بیفزاید، عبادی پور در خصوص این تقابل گفت: قطعا مدتی با آلکنو صحبت خواهیم کرد. بازی مهم است اما شاید بتوانیم ناهار و شام را با هم بخوریم. فکر می کنم که خوب خواهد بود که دیداری داشته باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/529180/عبادی‌پور--زنیت-تیم-بزرگی-است
بستن   چاپ