آریا بانو
تنها لکه سیاه کارنامه لوییس سوارز
دوشنبه 4 اسفند 1399 - 21:38:21
آریا بانو - طرفداری / اتلتیکو مادرید به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند؟
لوییس سوارز عملکرد خارق العاده ای در این فصل برای اتلتیکو مادرید داشته است. او 16 گل برای روخی بلانکو زده است که همه آن ها در لالیگا بوده است. 
به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید به لطف درخشش لوییس سوارز در صدر جدول لالیگا قرار دارد. مهاجم اروگوئه ای، به همراه لیونل مسی در صدر لیست پیچیچی هم قرار دارد اما هر چقدر آمار او در لالیگا خوب بوده، در لیگ قهرمانان اروپا موفق عمل نکرده است. در مرحله گروهی سوارز 4 بازی (312 دقیقه) انجام داده است و 2 بازی هم به علت ابتلا به کرونا از دست داد ولی گلی به ثمر نرسانده است. 
اگر سوارز روی فرم باشد و بدرخشد، روخی بلانکو می تواند امیدوار به شکست چلسی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی باشد. در صورت صعود اتلتیکو مادرید به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، آن ها باید 2 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کنند. 
برای لوییس سوارز هم مثل هر ستاره دیگری، لیگ قهرمانان اروپا اهمیت بالاتری نسبت به لیگ دارد. او قصد دارد خاطراتش با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند؛ جایی که یکی از ضلع های مثلث MSN بود و در 10 بازی، 7 گل برای بلوگرانا زد تا به مقام قهرمانی رسیدند. این در حالی است که مهاجم اروگوئه ای بعد از این قهرمانی، افت شدیدی کرد و در طول 4 سال حضور در این تورنمنت، تنها 6 گل به ثمر رساند. 4 سالی که بارسلونا مقابل رم، یوونتوس، لیورپول و بایرن مونیخ مغلوب شد. این آمار به خودی خود نشان می دهد که چرا لیگ قهرمانان اروپا، تنها لکه سیاه کارنامه لوییس سوارز است. 

http://www.banounews.ir/fa/News/528758/تنها-لکه-سیاه-کارنامه-لوییس-سوارز
بستن   چاپ