آریا بانو
انفجار منزل مسکونی 2 کُشته بر جای گذاشت
جمعه 1 اسفند 1399 - 18:27:17
آریا بانو - فارس / مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: به‌ علت انفجار یک باب منزل مسکونی، سه منزل مسکونی در شهر کرمان تخریب و دو نفر از شهروندان مجروح شدند و دو نفر نیز جان باختند.
رضا میرزایی در تشریح این خبر، زمان رخداد این حادثه را ساعت 10 دقیقه امروز اول اسفندماه در خیابان شهید صیاد شیرازی (سرآسیاب فرسنگی) اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان در قالب چهار اکیپ اطفاء حریق، جستجو و نجات در محل حادثه حضور یافتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: در این حادثه، انفجار باعث تخریب سه منزل مسکونی شد که با حضور آتش‌نشانان در لحظات اولیه حادثه، دو نفر خانم از زیر آوار خارج شدند و جهت انجام امور درمانی توسط عوامل اورژانس حاظر در محل به بیمارستان انتقال یافتند.

آریا بانو

وی اظهار کرد: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان با حضور در محل حادثه و انجام عملیات توسط تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب)، از احتمال وجود افراد زنده در زیر آوار اطمینان حاصل کردند.
میرزایی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (یک نفر آقا و یک نفر خانم) جان باخته‌اند که با توجه به شدت انفجار و حجم بسیار زیاد تخریب پس از 5 ساعت تلاش آتش نشانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر از زیر آوار خارج شدند.

آریا بانو

وی خاطرنشان کرد: همچنین سه دستگاه جرثقیل و دو دستگاه لودر از مناطق شهری شهرداری کرمان جهت انجام عملیات آواربرداری به محل اعزام شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/524933/انفجار-منزل-مسکونی-2-کُشته-بر-جای-گذاشت
بستن   چاپ